Toon posts:

HL kopen: nog steeds de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Alhoewel ik verslaafd ben aan UT en Tribes, wil ik weleens wat anders. HL heb ik in Single Player allang helemaal uit gespeeld, maar ik vraag me af of het nog steeds de moeite waard is om f99 uit te geven om de 'echte' versie met CD key te hebben. Wordt dit spel nog steeds in multiplay gespeeld? (Ik heb trouwens al een Opposing Forces image thuis liggen).

Wat zijn de beste MODs voor HL?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Half-Life is gewoon een spel die je moet hebben. Een cd-key is handig want daar kun je mee online spelen :).
Een goeie MOD voor Half-Life is bijv. Counterstrike. Maar er zijn veel meer!!! Moet je gewoon ff bij planet Half-Life kijken. Daar hebben ze alles wel. :P
En als het goed is krijg je bij de aankoop van Half-Life nu ook direct Team Fortress Classic en Uplink erop!!! Altijd leuk om te doen. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Doen! Half-life is geweldig in multiplayer. Vooral zoals al gezegd counterstrike Afbeeldingslocatie: http://www.kreuze.net/smile/ufoeye.gif
Dit is het geld zeker waard. Afbeeldingslocatie: http://www.kreuze.net/smile/insight.gif

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Ik heb hem een dikke maand geleden gekocht bij de Makro voor iets van 40 piek.....

Ik heb GRUWELIJKE spijt dat ik em niet veel eerder gekocht heb.... singleplayer boeit me geen ruk.... HL multiplayer ook niet :) :)

Maar Counterstrike en TFC kicken A$$, en dan vooral Counterstrike.... >:) >:) >:) :) :)

Gewoon doen dus :)

-Be an addict

Verwijderd

Topicstarter
maar is f99 niet een beetje veel? (en is het niet een beetje laat ... ;))

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

..tuurlijk.. voor die prijs krijg je HL, Team Fortress Classic, Counter-strike, Redemption en nog een heleboel andere mods en levels :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Raymond v/d H
  • Laatst online: 29-01 16:54
Erhm... voor 99 piek had ik hem dus niet gekocht, maar met een beetje zoeken kan je hem vast wel ergens goedkoper vinden....

• The Champ
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik zoek ook een originele, want ik krijg af en toe een bericht dat mijn key al in gebruik is. Maar waar is ie rond de vijftig gulden????
Ik heb er namelijk geen 99 gulden voor over, weet iemand dat??

The "real" Champ will always be The Champ

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
half-life is enorm goed....shogo is echter ook een enorm goed multiplyer spel en nu voor 9.95 bij de bruna!!!(als je het al niet in je bezit hebt)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Half-life is geweldig, machtig, gruwelijk weet ik veel wat. Moet je gewoon hebben. Alleen is 99 wel erg veel ja. Je kan ook gewoon een copytje kopen en een serial uit de winkel lenen?

Verwijderd

je kan hem bij de marko voor 45 gulden inc. BTW kopen, the game of the year edit. Moet je wel een makropas hebben.........

Verwijderd

COUNTERSTRIKE!!!!!!!

Zo, [WFYA]Kire heeft gesproken.

Grtz,

Kire.
Pagina: 1