De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(ik gebruik overgens geen redhat
ja gewoon geprobeerd de formateren volgens het boekje in command promtOp dinsdag 22 mei 2001 20:20 schreef silentsnow het volgende:
Meer info graag
Had je het in dos geprobt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dos-promptOp dinsdag 22 mei 2001 20:33 schreef KixAss456 het volgende:
In Dos of in Dos-Prompt?
Ik weet niet meer precies hoe hij het opgelost heeft, maar hij had een partitie van NTFS, deze was het probleem.Ik weet niet of jij dit ook hebt? Hij had van alle partities weer een partitie gemaakt en toen kon hij de schijf wel formateren.Je bent dan wel alle gegevens kwijt, en ik denk niet dat dat de bedoeling is.Dus denk ik dat je een andere oplossing moet zoeken
Suc6 verder.
Mzzl:)
Reboot met dos bootdisk (bv eentje van 98)
en formatteer daar je HD.
OF haal de partitie weg als het een NTFS systeem is. Of convert hem eerst terug met PM. En formatteer hem dan in DOS.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
FDISK*.* en FORMAT*.*
MEt SEARCH vindt je ze wel ergens (weet niet waar ze in NT5 staan)
start je pc dan op in de MSDOS-modus (ECHT ALLEEN MS-DOS)
en geef dan bij de prompt
A:\> fdisk c:
kies dan de optie "Partitie Verwijderen"
dan "een NIET-dos partitie verwijderen"
verwijder dan je NTFS-win2000 partitie
REBOOT
maak een nieuwe primair DOS partitie aan met fdisk.
REBOOT
doe nu Format c:/u/v:VOLUMENAAM
en dan is het installen geblazen !!
let je er wel op dat je je CDROM drivers ook op je BOOT-flop moet hebbe
succes
[PS-je]ONDER VOORBEHOUD![/PS-je]
Verwijderd
Succes ermee
Hierna kun je gewoon je c schijf formateren als deze FAT16/32 is
Anders eerst eff met fdisk klooien
Goodluck