De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lekker vaag....
Iets duidelijker misschien?
Iets duidelijker misschien?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Staat je active desktop misschien aan, het is maar een suggestie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zijn het dit soort spikkels ? :

Kan kapot video geheugen zijn, of "iets met de bussnelheid :?".

Kan kapot video geheugen zijn, of "iets met de bussnelheid :?".
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Tja sorrie dat het zo vaag is...
Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Het is een beetje alsof je naar een videoband zit te kijken van iets mindere kwaliteit. Het flitst als het ware lijnen en ruis... ik weet het.... het is vaag
Ik heb mijn actieve desktop niet aan staan... ik heb ook geen idee wat dat er mee te maken zou hebben...
mzzl,
Millencolin rulez!
Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Het is een beetje alsof je naar een videoband zit te kijken van iets mindere kwaliteit. Het flitst als het ware lijnen en ruis... ik weet het.... het is vaag
Ik heb mijn actieve desktop niet aan staan... ik heb ook geen idee wat dat er mee te maken zou hebben...
mzzl,
Millencolin rulez!
De stippen verschijnen razendsnel na elkaar, in horizontale lijnen ?
Als je een venster dat "bespikkeld" is minimaliseert en weer maximaliseert, zijn dan de spikkels weg, maar als je het venster verschuift blijven ze staan ?
Zie ook de afbeelding in m''n vorige post.
Als je een venster dat "bespikkeld" is minimaliseert en weer maximaliseert, zijn dan de spikkels weg, maar als je het venster verschuift blijven ze staan ?
Zie ook de afbeelding in m''n vorige post.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
kapot videogeheugen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Bij brakke kaartjes kom ik dat tegen, meestal een kapotte vga-kaart, lastige strepen en stippen in winamp,...
Als ik mijn GeForce te ver overklokt dan krijg ik ook soms strepen en spikkels op mijn scherm.
- Standaard klokken
- testen met een andere scherm
Als ik mijn GeForce te ver overklokt dan krijg ik ook soms strepen en spikkels op mijn scherm.
- Standaard klokken
- testen met een andere scherm
Pagina: 1