[BC3] lijnen spikkels zeg dus maar storing...

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ok, het volgende:

Ik heb wat gekloot gehad met mijn videokaart. Sindsdien heb ik wanneer ik met IE (5.0) zit te surfen of winamp aan heb staan last van storing op het beeldscherm. Vooral winamp zorgt nogal voor wat onrust. Niet wanneer winamp in de taakbalk staat, maar wanneer ik hem naar voren (of boven, hoe noem je het) haal begint het ge streep en gespikkel en geruis weer op het beeld.

Iemand enig idee????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

lekker vaag....

Iets duidelijker misschien?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• BC3 Victim
Staat je active desktop misschien aan, het is maar een suggestie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11

AceRimmer

What a guy...

Zijn het dit soort spikkels ? :

Afbeeldingslocatie: http://www7.ewebcity.com/cyberax/images/dotz.gif

Kan kapot video geheugen zijn, of "iets met de bussnelheid :?".

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• BC3 Victim
Tja sorrie dat het zo vaag is...
Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Het is een beetje alsof je naar een videoband zit te kijken van iets mindere kwaliteit. Het flitst als het ware lijnen en ruis... ik weet het.... het is vaag :?

Ik heb mijn actieve desktop niet aan staan... ik heb ook geen idee wat dat er mee te maken zou hebben...

mzzl,
Millencolin rulez!

Verwijderd

"Iets" kapot aan je videokaart of je monitor vindt de frequentie te hoog, zou ik zeggen.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11

AceRimmer

What a guy...

De stippen verschijnen razendsnel na elkaar, in horizontale lijnen ?

Als je een venster dat "bespikkeld" is minimaliseert en weer maximaliseert, zijn dan de spikkels weg, maar als je het venster verschuift blijven ze staan ?

Zie ook de afbeelding in m''n vorige post.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kapot videogeheugen :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

vidkaartje overclockt?

Verwijderd

Bij brakke kaartjes kom ik dat tegen, meestal een kapotte vga-kaart, lastige strepen en stippen in winamp,...

Als ik mijn GeForce te ver overklokt dan krijg ik ook soms strepen en spikkels op mijn scherm.

- Standaard klokken
- testen met een andere scherm
Pagina: 1