De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een 500 haalt de 900 echt niet, een 866 wel
dan hebben die mensen het foutOp dinsdag 22 mei 2001 19:41 schreef ServerElite het volgende:
nee, maar ik heb altijd mensen horen zeggen dat het bijna onmogelijk is om een PIII over te klokken!
Verwijderd
Ps wat voor mobo heb je?
Je weet duidelijk niet waar je mee bezig bent, neem eerst de tijd om je een beetje te verdiepen in de achtergronden van het overclocken, voordat je ''t daadwerkelijk gaat proberen.
Handig is het in dit verband ook om de FAQ van DOC (Die-hard overclocking en case modding) te lezen, hier staat in uitgelegd wat overclocken is en hoe je het doet.
[topic=153312]
daar sluit ik me bij aanOp dinsdag 22 mei 2001 19:48 schreef hezik het volgende:
Een welgemeend advies: Begin er niet aan.
Je weet duidelijk niet waar je mee bezig bent, neem eerst de tijd om je een beetje te verdiepen in de achtergronden van het overclocken, voordat je ''t daadwerkelijk gaat proberen.
Handig is het in dit verband ook om de FAQ van DOC (Die-hard overclocking en case modding) te lezen, hier staat in uitgelegd wat overclocken is en hoe je het doet.
[topic=153312]
Das knap!! een AMD 1,33 met een multiplier van 6!! Duidelijk NEWBIEOp dinsdag 22 mei 2001 20:06 schreef ServerElite het volgende:
mensen, ik weet wel waar ik mee bezig ben maar ik heb alleen ervaring met AMD overclocking ! ,, verder heb ik een AMD TB 1,33 GHZ geclockt naar 1596 MHZ <266 FSB , 6x multiplier> watercooled !
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Sorry om je pret te bederven maar als je hem overgeclocked hebt naar 1596 (1600) staat de multiplier toch echt op 12 en is de FSB 133 DDR.Op dinsdag 22 mei 2001 20:06 schreef ServerElite het volgende:
mensen, ik weet wel waar ik mee bezig ben maar ik heb alleen ervaring met AMD overclocking ! ,, verder heb ik een AMD TB 1,33 GHZ geclockt naar 1596 MHZ <266 FSB , 6x multiplier> watercooled !
Idd, anders loopt je geheugen op 266Op dinsdag 22 mei 2001 20:17 schreef PsychoRealm het volgende:
[..]
Sorry om je pret te bederven maar als je hem overgeclocked hebt naar 1596 (1600) staat de multiplier toch echt op 12 en is de FSB 133 DDR.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
die PIII van je is dat een 800/100 of een 800/133?