De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Op floppy rode kant aan kant stroomconnector
BTW, het is geen IDE, want hij heeft veel minder aansluitingen.
Verwijderd
ga naar de compuwinkel en bestel een floppydrive en een ide kabel...Op dinsdag 22 mei 2001 18:59 schreef Niels Saarloos het volgende:
ik wil ook een floppydrive met een IDE kabel !!!!
val niet over elk woordje dat iemand typt..
Zet voortaan ff de mierenneuker mode aanOp dinsdag 22 mei 2001 18:59 schreef Niels Saarloos het volgende:
hehe www.compuwinkel.nlOp dinsdag 22 mei 2001 19:00 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
ga naar de compuwinkel en bestel een floppydrive en een ide kabel...
val niet over elk woordje dat iemand typt..
Koop ''n LS-120 drive...Op dinsdag 22 mei 2001 18:59 schreef Niels Saarloos het volgende:
heb ik....
[/mierenmodus]
[flauwe mode]Op dinsdag 22 mei 2001 19:41 schreef Johpie het volgende:
Ik had eerst een veel leukere diskette schijf, diskette erin, zag bestanden die 3 gig waren, soms groter of kleiner
Kon je er ook 3GB op schrijven
Ik heb nml nog 2,5GB aan MP3, da''s wel tof als het op 1 floppy kan.
[/flauwe mode]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.