[BC3] Packerd Bell EasyNote geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Packerd Bell EasyNote + en ben op zoek naar extra geheugen ( heeft nu 64Mb ) Heeft iemand dit ooit eerder gedaan? En/Of weten jullie waar ik dit zou kunnen komen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 15:37

Flexx

This side up

Probeer Dunet. Die hebben voor nog geen 200 piek vast wel 32MB voor de PB.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nou, PB heeft zelf die troep, maar goedkoop is het niet. Maar naar mijn beste weten zijn het standaard PC-100 SoDIMMs. Gewoon je laptoppie mee naar de winkel en vragen of je het uit kan proberen.

Op de meeste modellen zit de RAM socket op de onderkant, onder een met (mini)schroevendraaier af te schroeven klepje. Meestal zijn er 2 slots. Als ze beiden vrij zijn, en je nieuwe RAM in de ene niets doet, moet je de andere proberen- veel EN modellen moeten eerst bank1 (0 is onboard) gevuld hebben voor bank2

Oslik blyat! Oslik!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Prik er gewoon PC133 er in dat werkt wel, ik heb zelf ook een Packerd Bell Easy Note 2700 CDRW. Kep nu ipv 64MB, 192MB. 8-)

Het geheugen dat Packerd bell verkoopt is te duur (ze verkopen Siemens) dan kan je zelfs ipv 256MB een nieuwe Laptop kopen |:(

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

whoei ouwe koei }:O
zelfs van voor BC3

Zou het ondertussen al opgelost zijn?
staat al bij SM [topic=478670/1/35]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ok .. dank voor de toevoeging :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.