Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Cheaten in UT? Vraag het clan C][C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil je weten hoe je in UT in een official war godmode kan gebruiken? Vraag het aan BLOK van clan C][C (Crom Town Clan). ZIjn clan kreeg het voor elkaar om met godmode aan een war tegen ons te spelen (en zelfs dan nog niet te winnen in CTF).

Dus is je clan niet echt goed, maar wil je wel nummer 1 staan op clanbase, gebruik cheats, want Clanbase zal je niet tegenhouden, we hebben het ze gevraagd, en ze zijn niet van plan acties tegen C][C te ondernemen, behalve de match ongeldig verklaren. Dus zolang niemand erachter komt dat je aan het cheaten bent, kun je lekker nummer 1 worden.

Dit klinkt allemaal lullig, maar ik weet dat hiet veel UT spelers komen, en ik denk ik zal jullie maar waarschuwen dat mocht je ook een War tegen clan C][C hebben, je hebt geen schijn van kans.

Ik zeg dit niet omdat ze misschien beter waren, maar we stonden met 4 spelers op 1 van hen te schieten met rocketz en flak cannons, en hij probeerde het niet eens te ontwijken maar liep gewoon door.

Dit gebeurde meerdere malen, en ze hebben het al toegegeven, maar aan hun reactie te zien zijn ze niet van plan op te houden.

Lees anders ook het Clanbase Unreal forum

Dus wees gewaarschuwd voor deze clan.

Verwijderd

ok, dit zuigt dus echt. :r
dit is gewoon LAF !!!
jekan het of je kan het niet natuurlijk, maar ga dan eerst oefenen ofzo ipv cheats te gebruiken :r

--------
there is only one way to say this :

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

I have spoken >:)
--------

Verwijderd

Topicstarter
Dat vonden wij dus ook. We wilden ze eerst het voordeel van de twijfel geven en gewoon de match ongeldig verklaren, en meer niet.

Todat we lazen dat ze op het Clanbase Forum ONS beschuldigden van cheaten.

Dat deed ik in groep 3 ook, als ik iets flikte snel zeggen dat de ander het deed, de leraar had het toch niet gezien dus kwam ik er mooi mee weg.

Erg kinderachtig dus.

Enorme lamerz. ik dacht laat ik jullie waarschuwen

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
mmm...diz kut.
Ik wist niet eens dat je cheats kon gebruiken ....moet de server ze niet genabled hebben dan?
Wij(mdma)hebben ons ook bij clanbase geparkeerd maar ik zal dus zeker niet tegen dit soort losers gaan vegten.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Je can wel cheats gebruiken als je admin wordt van de server, ook al zijn de cheats OFF.
BTW bedankt voor de waarschuwing Scimitar. En , jeuzs als je met cheats al niet kan winnen...

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze niet wonnen kwam om dat het CTF was, en zijn onze flagcarrier niet konden vinden.

Clanbase heeft nu onze clan in het gelijk gesteld en ons 10-0 laten winnen, die andere clan heeft een waarschuwing gekregen.

Maar het blijft toch triest dat je tot cheaten vervalt als je niet kan winnen.

Verwijderd

Hmmz...

kan het niet gewoon extreme lag zijn geweest?
Ik ben niet zo ervaren met UT, maar bij TA en TAK is het geval als je veel lag hebt, dat dan je ventjes niet doodgaan...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ze hebben het toegeven toen het duidelijk was dat ze uitgeluld waren.

Verwijderd

Ik was net aan het UT-en. was er ook eentje van die clan erbij. Hij ging opeens van team wisselen. Heel vreemd. Was het opeens 4 - 2 !!!!!!
www.crossbow.myweb.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kweetnie precies wat het nou is met die gasten. Ik dacht eerst dat alleen die BLOK het voor de rest van de clan aan het verpesten was, maar dat de rest er niets mee te maken heeft. Maar Insane J kan ook flink vervelend lopen doen.

Eerlijk spelen is niet hun sterkste punt

• SiliconError
  • Laatst online: 29-10 16:14

SiliconError

:(){ :|:& };:

Eeuhm maar de gewone godmode cheat werkt volgens mij niet in Multiplayer Mode, ik heb t natuurlijk wel eens geprobeerd in een LAN game, maar das toch ook Multiplayer?
Hoe kunnen ze dan cheaten?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij had ik et al een keer gezegd, maar kweenie zeker.

We hadden ze admin rechten gegeven op de server. Het was een official war, dus we vertrouwden elkaar, dat was een fout van ons, want als admin hebben ze cheats aangezet.

• Aprazeth
  • Laatst online: 18-12-2020
slap

Clan CyberThugs bedankt u voor deze info

ik denk dat het tijd is om deze eieren te challengen en dan op een officiele server te spelen met een onpartijdige admin :7
muahahaha zullen ze eens lekker veel :) naar hun toe zien vliegen
bwahahahahaha

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat kan natuurlijk ook.

Was meer de bedoeling dat iedereen die clan zou negeren, dan flikken ze het nooit meer.

Maarreh succes, en maak ze af. Goed zijn ze niet

Verwijderd

Bij Quake2 had je ook eens zo'n clan, PVC was hun naam. Alleen maar campen en spelen konden ze niet. Hun beste speler is er op gegeven moment ook uit gestapt.
Het is buitengewoon irritant volk, dit waren allemaal pubers van tussen de 15 en 17 jaar. Ze hadden ook een homepage die stond vol met spelfouten. Daar gaven ze ook openlijk toe dat ze alleen maar vervelend wilde doen en ook de namen van andere clans die ze speciaal wilden "pakken".
Negeren is inderdaad de enige manier om dat aan te pakken. Niet meer tegen spelen, dan is voor hen de lol er ook zo af.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

hmz, ik vond die PVC lamers altijd wel geinig, vooral omdat ze het inderdaad niet konden :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Pagina: 1