De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probeer de bios te resetten met je jumper op het moederbord.
Als dat niet werkt probeer er dan een bios update overheen te gooien...
suc6
Als dat niet werkt probeer er dan een bios update overheen te gooien...
suc6
Ik heb de bios juist upgedate en daarom ben ik die instelling kwijt(weet et, stom!). Ik had de bios geupdate omdat het apparaat altijd kuren heeft.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is de bios update 100% goed gegaan? geen stroomuitval e.d.
en het resetten?
en het resetten?
Jaja no probs...het is een bios setting die ik zoek. Iets dat met windows en mn asus bios van doen heeft....de onboord geluids kaart, de agp video kaart, de irq voor de gewone geluids kaart zoiets dergelijks. Windows stopt trouwens bij het punt van Mode selecteer kabel enz enz...(ken de hele zin niet de kop)
Die opties staan toch gewoon in je asus manual??? 
Ik heb trouwnes ook een Asus Cu4x je mag me wel mailen en dan wil ik wel ff kijken
mailto:nijtram18@hotmail.com
Ik heb trouwnes ook een Asus Cu4x je mag me wel mailen en dan wil ik wel ff kijken
mailto:nijtram18@hotmail.com
Pagina: 1