[BC3] Bios Probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een CUV4X van asus met een 733pentium, een geforce2 ultra(ook asus). En nog een heleboel andere hmmm rotzooi want het werkt niet er is een instelling in de bios(We hebben em een keer gevonden met proberen) die er voor zorgt dat windows niet kan op starten(nog niet eens installeren. DOS werkt wel zo ver tenminste dat je de harde schijven kan af kijken. Ik weet niet waar het probleem aan ligt dus is het lastig relevante informatie geven. Als iemand een idee heeft wat het kan zijn plz tell als je wat meer info nodig hebt just ask.

greetz and thx for reading

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 18:36
Probeer de bios te resetten met je jumper op het moederbord.
Als dat niet werkt probeer er dan een bios update overheen te gooien...

suc6

• BC3 Victim
Ik heb de bios juist upgedate en daarom ben ik die instelling kwijt(weet et, stom!). Ik had de bios geupdate omdat het apparaat altijd kuren heeft.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 18:36
Is de bios update 100% goed gegaan? geen stroomuitval e.d.

en het resetten?

• BC3 Victim
Jaja no probs...het is een bios setting die ik zoek. Iets dat met windows en mn asus bios van doen heeft....de onboord geluids kaart, de agp video kaart, de irq voor de gewone geluids kaart zoiets dergelijks. Windows stopt trouwens bij het punt van Mode selecteer kabel enz enz...(ken de hele zin niet de kop)

• BC3 Victim
Die opties staan toch gewoon in je asus manual??? |:(

Ik heb trouwnes ook een Asus Cu4x je mag me wel mailen en dan wil ik wel ff kijken

mailto:nijtram18@hotmail.com

Pagina: 1