Ok, situatie:
Ik heb een oude PC (P1-133mhz + 32Mb geheugen) eens een keer helemaal uit elkaar gehaalt, schoongemaakt, en weer terug in elkaar gezet (na zo''n 2 maanden, had hardware uitgeleent aan een vriend (videokaart, hd, geheugen))
Nu wil ik hem opstarten (alles is weer in elkaar gezet), werkt de PC dus niet meer.. hij geeft geen beeld (monitors zijn niet kapot, zijn op andere pc''s getest)
Hij start wel gewoon op, CD-ROM speler word gechecked (kan ik horen, is nog een oudje
), maar verder niets.. geen beeld of niets, geen piepjes, helemaal nix.
De videokaart is ook in orde, is ook getest in een ander systeem.
Iemand enig idee waar dit allemaal aan kan liggen? Ik wil die PC toch wel gaan gebruiken..
Het type van het moederbord: AMI ????
Het type van de bios: AMIBIOS 586 FO54263 (serialnr ofzo?)
Het type van de videokaart: S3 Trio 64V+
Voor verdere details moet je maar even vragen, probeer ik ze te vinden.
Thanks,
Weppel
Ik heb een oude PC (P1-133mhz + 32Mb geheugen) eens een keer helemaal uit elkaar gehaalt, schoongemaakt, en weer terug in elkaar gezet (na zo''n 2 maanden, had hardware uitgeleent aan een vriend (videokaart, hd, geheugen))
Nu wil ik hem opstarten (alles is weer in elkaar gezet), werkt de PC dus niet meer.. hij geeft geen beeld (monitors zijn niet kapot, zijn op andere pc''s getest)
Hij start wel gewoon op, CD-ROM speler word gechecked (kan ik horen, is nog een oudje
De videokaart is ook in orde, is ook getest in een ander systeem.
Iemand enig idee waar dit allemaal aan kan liggen? Ik wil die PC toch wel gaan gebruiken..
Het type van het moederbord: AMI ????
Het type van de bios: AMIBIOS 586 FO54263 (serialnr ofzo?)
Het type van de videokaart: S3 Trio 64V+
Voor verdere details moet je maar even vragen, probeer ik ze te vinden.
Thanks,
Weppel