tampert, kriminalpolizei
Wat is intensief gebruik bij jou?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
\gemiddeld een uur of 4 per dag
tampert, kriminalpolizei
Klopt wel, deze vreet baterijen.
Daarom ben ik ook weer overgestapt op een draadje.
Daarom ben ik ook weer overgestapt op een draadje.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik ga er eentje proberen met oplader, komt vandaag binnen... zal m''n ervaringen ook wel even hier zetten.
''k heb ook zo''n cordless optical, gebruik hem ook vrij intensief (gem. zo''n 3-4 uur per dag), en batterijniveau is nog steeds "goed"!
. Maareh, misschien is het handig om altijd (oplaadbare!) batterijen klaar te hebben liggen??
Verwijderd
Heb zelf de Cordless Mouseman en daar doe ik ongeveer 2 maanden mee.. En ik gebruik hem ook redelijk intensief 6 uur per/dag ofzow
maarja deze is niet optical
maarja deze is niet optical
Ik snap nog steeds niet waarom ze dat ding niet gewoon leveren met een accuutje en een bescheiden "docking-bay" waar je hem na gebruik inzet om op te laden...
Wat kost btw. zo''n optical/draadloze muis?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik d8 160 ongeveerOp dinsdag 22 mei 2001 16:17 schreef mdkiller het volgende:
Wat kost btw. zo''n optical/draadloze muis?
Bij informatique is hij ongeveer 149 piek, (ik had hem zelf voor 129 : introductieprijs
)
Het komt gewoon door dat dag en nacht brandende rode lampje in het binneste van de muis (lasertje ofzo)
Het komt gewoon door dat dag en nacht brandende rode lampje in het binneste van de muis (lasertje ofzo)
tampert, kriminalpolizei
Ik had hem ook voor 129,-- bij informatique. Nu is hij overal 149,-- of meer
. Maargoed, ik vind het een erg fijn ding, en zoo snel gaan die batterijen nou ook weer niet hoor, het ding heeft ook een slaapmodus waar hij naar een paar minuten in gaat zitten...
Verwijderd
Je heb een LOW-AMMO melding van je muis.
Please reload your mouse with 4 AAbullets.
Koop alleen muizen met ballen en draad.
Please reload your mouse with 4 AAbullets.
Koop alleen muizen met ballen en draad.
Grappig. En dat van een draad heb je wel gelijk in (behalve als je 2 katten en 2 kittens hebt die die draden doorknagen), maar no way wil ik een bal terug.
M''n Cordless Optical staat in de woonkamer op de DVD/DiVX;) en internet PC, waar het dus lang niet altijd zo schoon is als op m''n bureau. En dan merk je wel als er weer eens stof/eten/iets van de kat op je bal terecht komt. Daar ben ik erg blij vanaf te zijn.
Maar als ik inderdaad aan de kweek ga op m''n hoofdsys, gebruik ik lekker de muis m. staart en bal. Echte kanjer! (zoek maar op in de van Dale- kanjer: man met één testikel:+)
M''n Cordless Optical staat in de woonkamer op de DVD/DiVX;) en internet PC, waar het dus lang niet altijd zo schoon is als op m''n bureau. En dan merk je wel als er weer eens stof/eten/iets van de kat op je bal terecht komt. Daar ben ik erg blij vanaf te zijn.
Maar als ik inderdaad aan de kweek ga op m''n hoofdsys, gebruik ik lekker de muis m. staart en bal. Echte kanjer! (zoek maar op in de van Dale- kanjer: man met één testikel:+)
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1