Ging ik van de week even bij mijn broer mijn oude celeron 566 omruilen voor zijn celeron 400, haal ik die koeler van de processor af, zit het plasticje nog onder de koeler. Je weet wel dat plasticje dat de thermal pad beschermd als je de koeler nog niet gebruikt hebt. Nou had mijn broer de mazzel dat hij geen twiekert is en hem nog niet had overgeclockt
anders had hij denk ik wel een licht schroeiluchtje geroken. Die computer kwam trouwens bij MP computers uit Den Haag vandaan. Zal die gasten binnenkort eens een meeltje sturen:
He computeirexpâhts!
As jullie nâh is eâhs ut beschermplasticje van de koelâh hale voâh jullie hem eirop schroeve, dan wogt de leivensduâh van de prausessor misschien iets veleng. Of wille jullie pegse dat de computâh twei weike na de garantietegmèn de geis geif?
Stelletje eikels!
He computeirexpâhts!
As jullie nâh is eâhs ut beschermplasticje van de koelâh hale voâh jullie hem eirop schroeve, dan wogt de leivensduâh van de prausessor misschien iets veleng. Of wille jullie pegse dat de computâh twei weike na de garantietegmèn de geis geif?
Stelletje eikels!