Verwijderd
...nadat je die AMD poster er overheen hebt geplakt zekerOp maandag 21 mei 2001 22:14 schreef Jagermyster het volgende:
Zojuist ff snel genomen met digicam.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Damn ik moet echt wel mijn bril vaker dragen
anyways this meens WW3
Imperfectionist.
:P:P
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
NOPE... niks aan veranderd, alleen maar de tekst er bij gezet. Ennuh, nee, IK heb die poster niet geplakt.... HAD ik het maar bedacht!!!Op maandag 21 mei 2001 22:17 schreef Ra5a het volgende:
w8 hoor die www.intel.com is dat daar gezet met een GFX proggie of niet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[tipaanmezelfmodus]
niet gelijk eigenwijs doen
[/tipaanmezelfmodus]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Euhmz.. de billboard is compleet orgineel, maar er is dus een poster van AMD over het INTEL logo HEENGEPLAKT! (EN NIET MET FOTOSJOP!!!!)Op maandag 21 mei 2001 22:20 schreef speed24 het volgende:
ik vind um wel lol, al is ie fake (als foto dat niet is, dan die poster zelf wel)
Ennuh... Erg cool
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Waar duikt in Nederland nu de volgende poster op
Verwijderd
FF een tip: hier zijn een stuk of ZES a4''tjes voor gebruikt... zo''n billboard is best groot hur!Op maandag 21 mei 2001 22:24 schreef P.C.Simonis het volgende:
Hahaha kewl.. Raad eens wat ik bij mij op de hoek ga doen morgen
Je hebt het er niet opgeplakt maar je weet wel precies wat je er allemaal voor nodig had?Op maandag 21 mei 2001 22:26 schreef Jagermyster het volgende:
[..]
FF een tip: hier zijn een stuk of ZES a4''tjes voor gebruikt... zo''n billboard is best groot hur!![]()
Euhmz... deze foto is (vanuit de auto) genomen op nog geen 3 meter afstand... ik denk dat je dan toch wel redelijk kunt zien HOE men het gedaan heeft...Op maandag 21 mei 2001 22:28 schreef Sneeky_Neeky het volgende:
[..]
Je hebt het er niet opgeplakt maar je weet wel precies wat je er allemaal voor nodig had?
Maar nogmaals: IK heb het HELAAS niet gedaan, ik reed er langs met de auto, en ben meteen m''n digicam gaan halen!
Bovendien had ik GRAAG alle verantwoording op me genomen, want vindt het een super strakke stunt.
Verwijderd
d8 ik ook al aan, goeie kleurencombo, vooral dat kolkje waar dan het P4 logo in zit.Op maandag 21 mei 2001 22:33 schreef tva_goku het volgende:
Ps. Die intel poster is wel cool, dat blauw met oranje is een goeie combo
ik help je graag maar dan plakken we ze wel over die intelposters heen heOp maandag 21 mei 2001 22:42 schreef sv_n het volgende:
Als AMD nou ff snel postertjes gaat drukken ga ik wel plakken
Die staat heel op goed aan mijn muur (als het past)... ik weet het zeker
By each crime and every kindness, we birth our future
Nu maar hopen dat ik een gratis Athlon 4 krijg toegestuurd!
Verwijderd
R35P3CT voor degene die da ding erop heeft geplakt
MASSIVE R35P3CT !
this means WAR.
ok waar gaan we matten.
cilicon city
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
t''is toch echt silicon city...Op maandag 21 mei 2001 23:30 schreef ReseTTim het volgende:
geef mij maar die Intel ik hoef geen AMD.
this means WAR.
ok waar gaan we matten.
cilicon city>:)>:)
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
met linkje naar tweakers.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Yagermeister tof dat je het gespot hebt enne kijk es op HARDOCP..
Mazzel
Duurde me wel even om te realiseren dat er een AMD mobo op was geplakt en dat er niet www.intel.com op gegfxŽt was....Op maandag 21 mei 2001 22:35 schreef iefje het volgende:
[..]
d8 ik ook al aan, goeie kleurencombo, vooral dat kolkje waar dan het P4 logo in zit.
Verwijderd
<font color=red size=4>Hi Mom!</font>
Verwijderd
damn die borden staan hier niet..(ZEELAND|:(:r:r:r:r:r:r:r:r)
Anders had ik ff zoŽn poster zitten ontwerpen en een dagje op pad gaan met foto camera en posters:P
dit moet meer gebeuren.. beetje LOL in de samenleving kan geen kwaad!
www.kuiphuis.nl
cool, free advertising for AMD
ff vertalen voor onze engelse vrienden
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Heheheh... uiteindelijk maken de "makers" zich wel bekend!Op dinsdag 22 mei 2001 00:03 schreef halloween186 het volgende:
Hey iedereen bedankt voor de reactie,,, zijn trouwens 9 a3''s........
Yagermeister tof dat je het gespot hebt enne kijk es op HARDOCP..
Mazzel
Zeer strakke aktie gozerts!... ennuh... volgensmij heb ik 1 van jullie (linker) wel es in de winkel gehad! (DTC Delfzijl)
Grtz.. Jagermy$ter
Verwijderd
hier in putten op het station hangt nl. ook zo''n poster.. zou het wel puik vinden om er een stuk of 4 amd posters overheen te hangen.
De poster op de foto is een a3-formaat of niet ?
Thanx !
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
9 A3tjesOp dinsdag 22 mei 2001 12:38 schreef FFF het volgende:
zijn 9 A-4tjes imo.
ziet er iig een stuk beter uit
Op maandag 21 mei 2001 22:35 schreef iefje het volgende:
[..]
d8 ik ook al aan, goeie kleurencombo, vooral dat kolkje waar dan het P4 logo in "ZAT".
Verwijderd
Moet ik ook doen jammer dat we niet zo veel van die billboard''s hebben (laat staan eentje met p4)
Nee niet doen dat snappen ze nooit bij de TelegraafOp dinsdag 22 mei 2001 15:39 schreef Mark Olthuis het volgende:
Gisteren viel mij het ook al op, dat het het Intel logo op eens was verdwenen achter een AMD logo, misschien moet je die foto even naar de plaatselijke krant sturen of zo, eemslander of eemsbode, misschien zelfs wel naar de telegraaf
Krijg je morgen op de kop vet dubbel onderstreept cursief in felgroene hoofdletters: AMD KOOPT INTEL OP
Verwijderd
Ja, en wat is dan precies het probleem?Op dinsdag 22 mei 2001 15:47 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[..]
Nee niet doen dat snappen ze nooit bij de Telegraaf
Krijg je morgen op de kop vet dubbel onderstreept cursief in felgroene hoofdletters: AMD KOOPT INTEL OP
Op dinsdag 22 mei 2001 16:10 schreef Maart3n het volgende:
[..]
Ja, en wat is dan precies het probleem?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Nu Microsoft nog..
yegemeister THNX
Verwijderd
Verwijderd
Dit snappen ze bij de telegraaf echt wel!! Er stond laatst een stukje in over de P4 en in dat zelfde stukje stond dat de athlon op lagere kloksnelheden vaak beter presteerd. Dus ze weten er echt wel wat van.Op dinsdag 22 mei 2001 15:47 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[..]
Nee niet doen dat snappen ze nooit bij de Telegraaf
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Dear Mr. Jager,
thank you very much for your e-mail to the AMD European Support Centre.
We thank you for your great feedback. Of course, AMD is glad to have fans in
Delfzijl that
trust in our products. As we try to improve and become better the feedback
of our customers
gives as additional motivation and energy for the future.
Best regards.
Marco Mees
AMD Reseller Program
Toch leuk....of nie?
lol!Op dinsdag 22 mei 2001 20:31 schreef Jagermyster het volgende:
Okee, zoals gezegd ook ff gemaild naar AMD, hier de reply....
Dear Mr. Jager,
Delfzijl that
of our customers
Best regards.
Marco Mees
AMD Reseller Program
Toch leuk....of nie?
lekkere droge humor van AMD.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Ik wil ook een link..Op dinsdag 22 mei 2001 20:12 schreef gamertothemax het volgende:
kan er iemand rechtstreekse link geven naar hardocp, want hier kan ik de homepage enkel downloaden (raar)
Verwijderd
Oké wel droog...Dear Mr. Jager,
Delfzijl that
of our customers
Best regards.
Marco Mees
AMD Reseller Program
Jammer dat ze er niet bijvertellen dat het halve AMD Support center nu die pic als wallpaper heeft
lolOp dinsdag 22 mei 2001 20:47 schreef dredge het volgende:
[..]
Oké wel droog...![]()
Jammer dat ze er niet bijvertellen dat het halve AMD Support center nu die pic als wallpaper heeft
Audi A8 W12 6.0
dadelijk wordt dit een rage, overal die billboards beplakken met AMD posters...
misschien AMD mailen of ze interesse hebben?
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
als je net zo vecht als de snelheid van die procs van intel dan suk je echt :r:r:r:rOp maandag 21 mei 2001 23:30 schreef ReseTTim het volgende:
geef mij maar die Intel ik hoef geen AMD.
this means WAR.
ok waar gaan we matten.
cilicon city>:)>:)
Verwijderd
the need for speed.Op dinsdag 22 mei 2001 16:15 schreef Euroshima het volgende:
Slaat nergens op, iedereen roept maar AMD! maar wat maakt het nou uit?
Verwijderd
Die dingen gebeuren trouwens wel altijd in Groningen, was ook een x een billboard van MS bespoten met: All Your Base Are Belong To Us [plaatje zwerft ergens op GoT :)]
wel een beetje verkleind, maar dit is dus wat ik te zien krijg als ik copy paste van je link doe.
iemand oplossing ?
lolOp dinsdag 22 mei 2001 21:23 schreef lemac4444 het volgende:
ik heb hem net naar intel gemaild kijken wat ze er van zeggen hehehehe ff narren.
hehehehe :):):)
zullen wel :(:(zijn maar ja who cares)
they suck and must be punished
wat is je volgende stap
Audi A8 W12 6.0
Leuke reactie van AMD trouwens....
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
hmmm internet site maken bv 4get-intel.nlOp dinsdag 22 mei 2001 21:33 schreef delyver het volgende:
[..]
lol![]()
wat is je volgende stap
en gratis plak posters uitdelen voor dit soort gevallen en indirect toch gesponserd worden door amd fun .....
is maar een idee
want intel
amd gun ik het van harte want moet je eens kijken hoe goedkoop de proc''s nu zijn man als amd er niet was geweest koste een p4 4000 minimaal dus zeer goed
amd liet zien dat het veel goedkoper kan en dat is een goede strategie.
dat was ironisch bedoeldOp dinsdag 22 mei 2001 19:14 schreef texeltweaker het volgende:
[..]
Dit snappen ze bij de telegraaf echt wel!! Er stond laatst een stukje in over de P4 en in dat zelfde stukje stond dat de athlon op lagere kloksnelheden vaak beter presteerd. Dus ze weten er echt wel wat van.
* Mirickle heeft geen hoge pet op van de Telegraaf...
en toch heb een Intel P3-700@805MHzOp dinsdag 22 mei 2001 21:12 schreef lemac4444 het volgende:
als je net zo vecht als de snelheid van die procs van intel dan suk je echt :r:r:r:r
hey [H]ooligans
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zeer mooie actie, moet zeker een rage worden
Alleen zeer lelijk uitgeprint!!
Ze moesten dezelfde kleuren zwart doen en niet 2 vellen met lichtgrijs doen, en ze moesten rechtsonder de groene tinten niet verwijderen!! En RECHT opplakken!
Strakke actie en vet idee, maar slecht uitgevoerd.
Ach jah, commentaar moet er altijd zijn hè....Op woensdag 23 mei 2001 02:42 schreef Mastermind het volgende:
Haha, zeer vet!
Alleen zeer lelijk uitgeprint!!
Ze moesten dezelfde kleuren zwart doen en niet 2 vellen met lichtgrijs doen, en ze moesten rechtsonder de groene tinten niet verwijderen!! En RECHT opplakken!
Strakke actie en vet idee, maar slecht uitgevoerd.