Whatever.
klinkt vreemd....
ik heb zelf 213, campus heeft 130, enz enz....
ik heb zelf 213, campus heeft 130, enz enz....
Ip adressen zijn wel lichtelijk regio gebonden. Maar er zijn dacht ik maar een paar regio's (N-Amerika, Z-Amerika, Europa en Azie).
Exacte nummer verdeling weet ik niet meer.
Exacte nummer verdeling weet ik niet meer.
zo ver ik weet zijn IP address niet plaats gebonden.
Maar waarom wil je een lijst met IP addressen !?
Maar waarom wil je een lijst met IP addressen !?
Dan kun je ongeveer inschatten wat voor een ping je haalt, want meestal haal je in nederland een betere ping dan in amerika, omdat het signaal veel verder moet worden gestuurd.
Correct me if i'm wrong.
Correct me if i'm wrong.
Whatever.
maar aan IP adressen heb je dan niet veel omdat ze niet plaats gebonden zijn (dus 192 (bijv.) hoeft niet altijd nederland te zijn).
Je kan gewoon wat servers af gaan en kijken wat voor ping je hebt en als het goed is die je in favorites zetten.
Je kan gewoon wat servers af gaan en kijken wat voor ping je hebt en als het goed is die je in favorites zetten.
Gebruik je geen gamespy??? Daarmee kun je in het algemeen zien of je op een bepaalde server wel een goede ping haalt en bij welke niet.
The "real" Champ will always be The Champ
Ik heb gehoord dat dat Gamespy niet altijd de correcte ping weergeeft!! Soms is het wel eens 20 a 40 ping meer!!! Maar ja gewoon met UT zoeken naar nieuwe servers en dan kijken welke lekker zijn
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
dat werkt niet lekker hoor, soms zegt ie dat je een ping van 80 hebt (de server) maar schokt het als een tiet (met single isdn) terwijl als ik met quake3 bijvoorbeeld bij demon ga loopt het perfectie!!! Dus kan je beter gewoon een lijstje van nl ut servers hebben.... ik weet ze ook niet
Pagina: 1