[BC3] Mooie foto''s van PC + Monitor

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wist niet waar ik deze post neer moet zetten dus zet ik em maar hier neer.

Heeft er iemand, of meerdere mensen een mooie grote foto van een Computerbundel(PC + Monitor + toetsenboard + Muis). Beetje in reclameposterstijl. Wil namelijk een poster gaan maken waar ik een computer in verwerk. Maar mijn Kast is niet zo mooi om er een foto van te maken. Hoeft niet direct een foto van je eigen PC te zijn, maar misschien heb je ooit is zo''n soort foto als ik zoek van interpret af geplukt. Post em hier, geef een link of mail em naar dennie@4every1.nl

Alvast heel erg bedankt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou zeggen: kijk eens hier. Gegarandeerd dat er tussen al die pics een bruikbare voor je bijzit.

[MichaelJackson mode]
Legal notice: je moet wel toestemming vragen aan de eigenaar van de foto, tenminste als die poster van je een beetje commercieel uitgebuit wordt :)
[/MichaelJackson mode]

Verwijderd

als je geen hekel aan Apple hebt kan je een Apple G4 + Cinema display van www.apple.com plukken. Mooiste computers...