[BC3] Cordless MouseMan? Optical goed of slecht!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Cordless MouseMan® Wheel is heel goed, maar voor te gamen niet snel genoeg. Wat denk je van deze Cordless MouseMan Optical zou dat een betere muis zijn en die batterijen zouden ze ook zolang meegaan dan de mijne nu, constant gebruik +- 3maanden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:10
Ik vind het een prima muis. Was ff wennen en je kan er nog redelijk mee gamen ook. Ik merk geen verschil met m''n oude cordless met bal.

Verwijderd

het blijft natuurlijk een cordless,
dus je houdt altijd meer lag dan bij een "gewone" USB-muis...

Verwijderd

Ik heb zelf een MS Intellimouse Optical Explorer, heerlijk muisje. Ik hoorde alleen dat optische muizen een beetje errug klote zijn met games... Daarbij, de draadloze versie van de logitech optical muis vreet stroom!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ik heb hem nu 1,5 maand (volgens logitech duzz op de helft van de batterijen). En ik ben er errug tevreden over. Hij werkt perfect. Ik ben niet een echte Die-Hard-Gamer, maar als ik er af&toe een spel mee speel gaat dat uitstekend.

Verwijderd

ik heb er zelf mee gewerkt, wat mij opvalt is dat de rand waar je duim zit, te laag is... hierdoor valt de bovenkant gedeeltelijk onder je duim, en daar loopt dus precies een naad onder. Ikzelf vond dat ERRUG irritant, want het ging na een half uur behoorlijk irriteren, maar ik heb best grote handen :)

Verder vond ik hem TE zwaar, en minder ergonomisch en minder lekker in de hand liggen dan de muis die ik nu heb, de Cordless MouseMan Wheel (die zilveren dus).

Ik vind het niet echt een aanrader, bovendien is ie wel errug prijzig.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Inderdaad mijn oude muis ligt heel goed in de hand!! maar kost niet veel minder dan de optische

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
RobtH

Heb jij zo''n dikke duim??? :P

Ik vind het een prima muis op een ding na en dat is, wanneer ik scroll verwacht ik dat hij bij elke klik hoort te scrollen. Wat hij echter doet is de 1ne keer nix maar de andere keer in eens 3x (ik bedoel geen 3 regels waar zo''n ding normaal op staat).

Ik denk niet dat dat normaal is.

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 23:43 schreef WhiteMan het volgende:
RobtH

Heb jij zo''n dikke duim??? :P

Ik vind het een prima muis op een ding na en dat is, wanneer ik scroll verwacht ik dat hij bij elke klik hoort te scrollen. Wat hij echter doet is de 1ne keer nix maar de andere keer in eens 3x (ik bedoel geen 3 regels waar zo''n ding normaal op staat).

Ik denk niet dat dat normaal is.
nou ik heb een normale duim hoor :)

en met dat scrollen: valt in te stellen met de software :) Standaard stelt ie ''m behoorlijk brak in :(
Pagina: 1