[BC3] slotje op een gewone vraag

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo

Zie topic "Prijzen vergelijken systeem"

Lachen mensen gelijk belachelijk maken terwijl je zelf niet slim genoeg bent om de vraag te begrijpen.

Ik ken pricewatch ook wel, en ik heb het dus ook niet over 1 onderdeel maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel syteem uit onderdelen.

zodat je dus niet voor elk onderdeel moet gaan kijken maar gewoon de hele boel in kan geven en dan het goedkoopste totaal zodat ik niet 101 site hoef af te struinen.

dus

snap je het nu ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
De mogelijkheid voor een heel systeem is er ook op Pricewatch!
En dit topic moet eigenlijk in LA!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bedankt voor je normale relpy :)

maar ik wil dus niet steeds 1 onderdeel vergelijken, maar een hele lijst met onderdelen.

en dan een vergelijking zien van in welke winkel al die onderdelen samen het goedkoopst zijn.

Als die optie er bij pricewatch is , dan weet ik dat dus niet en had je dit ook normaal kunnen zeggen ipv dat het een domme vraag is

zodat ik dus niet 10 uur bezig ben met dat zelf te doen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Op Pricewatch kun je alle onderdelen aanvinken en wordt er per onderdeel de winkel gegeven waar het het goedkoopst is, dus kijk er nog even rustig.

Wat jij wil: bij 1 winkel is denk ik niet mogelijk, iig niet bij Pricewatch zover ik weet.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Een heel systeem is toch de som van de onderdelen :?

Niet als flame bedoeld, en bij sommige shops werkt het idd niet zo, maar indicatief gezien heb je dan toch voldoende info?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

vraag beantwoord.
Hardleerse topics gaan overigens vrijwel altijd weer dicht.
Pagina: 1