[BC3] Compaq kapot

Pagina: 1
Acties:

• DennisBoom
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 11:59
Ik heb een Compaq DeskPro EN-333 PC, die niet meer boot. Hij geeft geen beeld, geen beepjes en ook caps/num lock doen het niet (alleen heel even tijdens het aanzetten).

Echter, HD''s spinnen up, netwerkkaart ledjes doen het en als ik de jumper omzet die regelt die ie aanmoet als de stekker erin gaat, werkt ook nog. Iemand enig idee of dit bordje nog te redden is?

Geen beurs, geen tempo

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb ik ook een keer gehad bij een Deskpro EP.

Ik heb de videokaart er toen uit gehaald (Matrox G200). Die opnieuw gesflashed met de nieuwste bios (van de Matrox site). En het probleem was over!.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
die hebben nogal weake graf kaarten, flashen is een optie, maar niet gegarandeerd. dit is een bekend probleem bij die serie met de matrox kaarten

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• DennisBoom
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 11:59
Ik heb geen Matrox kaart, maar een ATI Rage Pro. Bovendien doet de PC het ook niet als ik er een andere videokaart in steek ;(

Geen beurs, geen tempo