[BC3] upc up/downstream

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:49
kan niet
je snelheid is bij UPC/CHELLO gecapped, en dus niet in je modem.
jammer maar helaas.

Verwijderd

wie weet hoe je de upstream van upc kunt versnellen ?
heb een proggie om de dns''en te "omzeilen",maar dat werkte alleen bij die com21 modem. heb het voor de gein bij mn terayon geprobeerd met als gevolg dat ik helemaal nix meer kom doen.

wie o wie heeft er wat

Alvast bedankt

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Humm.. ik heb nog steeds een com21... mag ik vrage wat da proggie deed? :)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:01 schreef trictrac het volgende:
Humm.. ik heb nog steeds een com21... mag ik vrage wat da proggie deed? :)
add me op icq dan hoor je meer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil ook wel ff weten wat die prog doet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

iedereen die meer over dat proggie wil weten moet me ff op icq adden

EN WIE HEB ER WAT VOOR TERAYON !!!!????!!!!

• BC3 Victim
nu nog wat voor dat zielige ADSL ben ik ook weer blij want 128kb/sec is echt diep triest, server laten lopen zeggen ze dan jaja :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik zou dit ook graag willen weten hoe ik mijn up en down kan veranderen met @home
ik had er een proggie voor maar die heb ik niet meer iemand een idee hoe dat kan en waar misschien zo''n proggie te downloaden is?
bedank!

Verwijderd

argh... nee, niet nog een keer iemand die z''n upstream bij chello wil verhogen.

HET KAN NIET

Het kon wel met dat proggie, maar dat werkte maar voor 5 dagen. Toen had chello het door...

Verder kan je alleen nog gaan solderen aan je modem (vraag mij niet precies hoe, maar het kan) zodat hij de limiet niet meer door krijgt van chello. Probleem is dat chello je upload automatisch in de gaten houd. Dus als je na veel moeite eindelijk lekker met 100 kb/s kunt uploaden word opeens je abbonement beeindigt!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

je up/downstream verhogen dmv. een proggie is onmogelijk! (helaas maar waar..) wordt bij chello/@home gecapped, dus dat gaat niet lukken...

edit:

ik had dit reply-venster nog openstaan, maar nu zie ik dat g-spotter intussen al hetzelfde gezegd heeft ;)

#

• jep
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Weetje wat pas vies is, dat tegenwoordig je ping naar 4000 vliegt als je iets upload.

Heeft iedereen dat?

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Verder kan je alleen nog gaan solderen aan je modem (vraag mij niet precies hoe, maar het kan) zodat hij de limiet niet meer door krijgt van chello. Probleem is dat chello je upload automatisch in de gaten houd. Dus als je na veel moeite eindelijk lekker met 100 kb/s kunt uploaden word opeens je abbonement beeindigt!
Hoogstwaarschijnlijk kan dat ook niet hoor. Volgensmij wordt die snelheid bij de gateway afgeknepen, zodat een aanpassing in het modem geen enkel effect heeft...
En voor zover ik weet zijn er geen harde bewijzen voor dat ''t ooit iemand gelukt is (op die UPC-situatie van 2 jaar geleden na dan)

#

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:16 schreef j3p het volgende:
Weetje wat pas vies is, dat tegenwoordig je ping naar 4000 vliegt als je iets upload.

Heeft iedereen dat?
Dat heeft iedereen. En dat komt door je uploadlimiet...

Heb geen zin om het allemaal weer uit te leggen. Moet je hier maar ff lezen: [topic=84274/4]

Sta ik een stuk of 10x tussen met uitleg over die uploadlimiet, waarom je download langzamer word als je upload & waarom chello eigenlijk ook geen keuze heeft.

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:16 schreef j3p het volgende:

Heeft iedereen dat?
Hmmz, ik heb wel bijv. dat ik een wat hogere ping als normaal krijg en enorm begin te laggen in counterstrike, maar een ping van 4000? Nee, niet echt :)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:19 schreef Zap het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk kan dat ook niet hoor. Volgensmij wordt die snelheid bij de gateway afgeknepen, zodat een aanpassing in het modem geen enkel effect heeft...
En voor zover ik weet zijn er geen harde bewijzen voor dat ''t ooit iemand gelukt is (op die UPC-situatie van 2 jaar geleden na dan)
nee, je modem haalt z''n bios inclusief de uploadlimiet van het netwerk.
Als je er dus voor zorgt dat hij dat niet meer kan en ''m een eigen bios geeft zonder uploadlimiet kun je lekker onbeperkt uploaden.

Alleen een nieuwe bios zonder uploadlimiet geven lukt trouwes niet, want dan haalt hij weer een nieuwe bios met uploadlimiet van het netwerk...

• jep

jep

Op maandag 21 mei 2001 18:23 schreef Slizer het volgende:

[..]

Hmmz, ik heb wel bijv. dat ik een wat hogere ping als normaal krijg en enorm begin te laggen in counterstrike, maar een ping van 4000? Nee, niet echt :)
Ik doe niet aanspelletjes :) ik bedoel een echte ping :)

• jep

jep

Op maandag 21 mei 2001 18:23 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen. En dat komt door je uploadlimiet...

Heb geen zin om het allemaal weer uit te leggen. Moet je hier maar ff lezen: [topic=84274/4]

Sta ik een stuk of 10x tussen met uitleg over die uploadlimiet, waarom je download langzamer word als je upload & waarom chello eigenlijk ook geen keuze heeft.
Het was eerder niet he, maar van dag op dag..

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:58 schreef j3p het volgende:

[..]

Het was eerder niet he, maar van dag op dag..
euh, wat bedoel je precies?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als er hier ng iemand een LanCity modem heeft, ik heb het "beroemde" fuckupc proggie nog...
Reply ff als je intresse hebt...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ja dat "fuckupcq" :) heb ik wel alleen dat helpt toch niet?

En waar kan ik een kabel/adsl abbo nemen waar de upload hoger ligt??

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik ken iemand met zo''n lancity als je het ff wil mailen naar lancity@lightening.nl?? (die E hoort in ligtening)
Pagina: 1