Verwijderd
heb een proggie om de dns''en te "omzeilen",maar dat werkte alleen bij die com21 modem. heb het voor de gein bij mn terayon geprobeerd met als gevolg dat ik helemaal nix meer kom doen.
wie o wie heeft er wat
Alvast bedankt
Verwijderd
add me op icq dan hoor je meerOp maandag 21 mei 2001 18:01 schreef trictrac het volgende:
Humm.. ik heb nog steeds een com21... mag ik vrage wat da proggie deed?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
EN WIE HEB ER WAT VOOR TERAYON !!!!????!!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik had er een proggie voor maar die heb ik niet meer iemand een idee hoe dat kan en waar misschien zo''n proggie te downloaden is?
bedank!
Verwijderd
HET KAN NIET
Het kon wel met dat proggie, maar dat werkte maar voor 5 dagen. Toen had chello het door...
Verder kan je alleen nog gaan solderen aan je modem (vraag mij niet precies hoe, maar het kan) zodat hij de limiet niet meer door krijgt van chello. Probleem is dat chello je upload automatisch in de gaten houd. Dus als je na veel moeite eindelijk lekker met 100 kb/s kunt uploaden word opeens je abbonement beeindigt!
ik had dit reply-venster nog openstaan, maar nu zie ik dat g-spotter intussen al hetzelfde gezegd heeft
#
Heeft iedereen dat?
Hoogstwaarschijnlijk kan dat ook niet hoor. Volgensmij wordt die snelheid bij de gateway afgeknepen, zodat een aanpassing in het modem geen enkel effect heeft...Verder kan je alleen nog gaan solderen aan je modem (vraag mij niet precies hoe, maar het kan) zodat hij de limiet niet meer door krijgt van chello. Probleem is dat chello je upload automatisch in de gaten houd. Dus als je na veel moeite eindelijk lekker met 100 kb/s kunt uploaden word opeens je abbonement beeindigt!
En voor zover ik weet zijn er geen harde bewijzen voor dat ''t ooit iemand gelukt is (op die UPC-situatie van 2 jaar geleden na dan)
#
Verwijderd
Dat heeft iedereen. En dat komt door je uploadlimiet...Op maandag 21 mei 2001 18:16 schreef j3p het volgende:
Weetje wat pas vies is, dat tegenwoordig je ping naar 4000 vliegt als je iets upload.
Heeft iedereen dat?
Heb geen zin om het allemaal weer uit te leggen. Moet je hier maar ff lezen: [topic=84274/4]
Sta ik een stuk of 10x tussen met uitleg over die uploadlimiet, waarom je download langzamer word als je upload & waarom chello eigenlijk ook geen keuze heeft.
Verwijderd
Hmmz, ik heb wel bijv. dat ik een wat hogere ping als normaal krijg en enorm begin te laggen in counterstrike, maar een ping van 4000? Nee, niet echtOp maandag 21 mei 2001 18:16 schreef j3p het volgende:
Weetje wat pas vies is, dat tegenwoordig je ping naar 4000 vliegt als je iets upload.
Heeft iedereen dat?
Verwijderd
nee, je modem haalt z''n bios inclusief de uploadlimiet van het netwerk.Op maandag 21 mei 2001 18:19 schreef Zap het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk kan dat ook niet hoor. Volgensmij wordt die snelheid bij de gateway afgeknepen, zodat een aanpassing in het modem geen enkel effect heeft...
En voor zover ik weet zijn er geen harde bewijzen voor dat ''t ooit iemand gelukt is (op die UPC-situatie van 2 jaar geleden na dan)
Als je er dus voor zorgt dat hij dat niet meer kan en ''m een eigen bios geeft zonder uploadlimiet kun je lekker onbeperkt uploaden.
Alleen een nieuwe bios zonder uploadlimiet geven lukt trouwes niet, want dan haalt hij weer een nieuwe bios met uploadlimiet van het netwerk...
Ik doe niet aanspelletjesOp maandag 21 mei 2001 18:23 schreef Slizer het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb wel bijv. dat ik een wat hogere ping als normaal krijg en enorm begin te laggen in counterstrike, maar een ping van 4000? Nee, niet echt
Het was eerder niet he, maar van dag op dag..Op maandag 21 mei 2001 18:23 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. En dat komt door je uploadlimiet...
Heb geen zin om het allemaal weer uit te leggen. Moet je hier maar ff lezen: [topic=84274/4]
Sta ik een stuk of 10x tussen met uitleg over die uploadlimiet, waarom je download langzamer word als je upload & waarom chello eigenlijk ook geen keuze heeft.
Verwijderd
euh, wat bedoel je precies?Op maandag 21 mei 2001 18:58 schreef j3p het volgende:
[..]
Het was eerder niet he, maar van dag op dag..
Reply ff als je intresse hebt...
En waar kan ik een kabel/adsl abbo nemen waar de upload hoger ligt??
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT