De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zekers,Op maandag 21 mei 2001 18:22 schreef dragak het volgende:
cd-r etjes
en
geheugen
Binnenkort ga ik nog ff wat MBtjes kopen voor mijn mobo.
Maar wat betreft die cd''s kan ik het niet helemaal met jouw eens zijn.
Het is wel zo dat je die het vaakst zult kopen maar het is niet wat onze topicstarter bedoeld.
Wacht dan totdat me site online gaat..Op maandag 21 mei 2001 18:31 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Zekers,
Binnenkort ga ik nog ff wat MBtjes kopen voor mijn mobo.
Maar wat betreft die cd''s kan ik het niet helemaal met jouw eens zijn.
Het is wel zo dat je die het vaakst zult kopen maar het is niet wat onze topicstarter bedoeld.
Zal dan met opening wat MB in de aanbieding gooien
Kan ook wel doen
Kan ookOp maandag 21 mei 2001 18:36 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Meestal monitoren, dus doe die maar in de aanbieding
En wat zouden jullie willen betalen voor 128Mb??? 256Mb ??
Byteripper.
Het geheugen zit er nu toch al weer een tijdje in.
In dat geval....
Ik koop altijd mijn 18,1 inch lcd schermen online
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Zaterdag een Logitech Mousman Cordless Optical, paar maanden terug een no-name wheelmouse m. ingebouwde telefoon (niet die afgrijselijk lelijke van de kijkshop, overigens), daarvoor een doorzichtige Target wheelmouse...
In dezelfde periode heb ik maar 2 DIMMs gekocht, 1 printer, 1 8xCDRW, 1 soundcard (SBLive), een digitale camera en wat koeling gerelateerde prut.
* dion_b geeft duidelijk teveel uit aan PCs. Vandaar dat hij in een achterstandswijk woont>:)
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
9 van de 10 keer ik ookOp maandag 21 mei 2001 23:18 schreef kleinelievewolff het volgende:
[...]Ik wil dit namelijk weten omdat ik misschien op me site straks een product van de week mag verkopen..jaja Dus mensen..post svp wat je meeste (online) koopt..[...]
In dat geval....
Ik koop altijd mijn 18,1 inch lcd schermen online
Kots jij op Zeeland??? G*****domme, of kots je op ZeelandNET ????Op dinsdag 22 mei 2001 09:25 schreef CRACKIE het volgende:
Alles!
Alsnog>ZEELAND:r:r:r
Want als je op Zeeland kotst, o jooooooooo, dan heb je problemen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Localhost is where the heart is
Bedankt... enne als iemand binnenkort een uitbreiding van geheugen wil doen.. wacht ff tot 21 juni op me site..en koop daar danOp dinsdag 22 mei 2001 18:38 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Titel ff voor je aangepast