De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
1x 80*80 voor-onder
er kunnen er natuurlijk veel meer in maar dan moet je wel modden
Where is it?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verschil tussen de HX08 en HQ08 is toch alleen het ''frontje'':?Op maandag 21 mei 2001 20:24 schreef Kaap het volgende:
ik heb zelf een HX08 maar daar zit weinig verschil tussen. bovenin-achter gaan idd 2 80*mm''s en voorinonder 1 80mm fan maar die doet niet erg veel hoor.
Ik heb 2*80mm achter men schijven zitten, en
1tje voor-onder.
Verder kan er standaard niks meer bij.
Verwijderd
die voeding is juist perfect geplaatst hierdoor gaat de airflow van je dvd spelertje er ook uit en als je voeding er achter had gelegen niet. boven in de kast zit ook nog rekje waar je 3 hd''s in kan plaatsen. Wat natuurlijk ook voor warmte zorgt.Op zaterdag 26 mei 2001 02:09 schreef ubermaestro het volgende:
Niemand die daar ervaring mee heeft?
En: is die voeding niet slecht geplaatshet zou toch veel beter zijn als de voeding helemaal bovenin zat en dat je daaronder die fans kan vastmaken, zodat de cpu-warmte gelijk wordt afgevoert
wat denk je zelf?Op dinsdag 22 mei 2001 16:16 schreef ubermaestro het volgende:
In die HQ08, waar je achterin zulke gaatjes hebt zitten, blokken die de airflow veel? Had wel eens gelezen dat het best flink veel uitmaakte
die miezerige gaatjes (3 mm ofzo) laten echt heel weinig lucht door...
ik heb zelf die gaten boven achter uitgezaagd en vooronder waar de 8x8 zou moeten zitten een gat gezaagd waar een 12x12 cm fan achter hangt
en dat scheelt echt een hoop!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hoe heb je die daar gekregen, dat past toch helemaal nietOp zaterdag 26 mei 2001 11:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb in mijn HQ08 ten hoogte van de agp en de cpu twee 80mm gaten bijgemaakt, waardoor die fans dus recht op de cpu blazen, scheelt een graad of 9!!!!!