[BC3] AAAARG MS IntelliMouse Optical gemold :(((

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:10
Ik heb per ongeluk mijn IntelliMouse Optical laten vallen en nu is het LEDje losgeschoten :(:( en achter in de muis terecht gekomen :(
Ik heb geen garantie meer en zou dus een nieuwe moeten kopen. Uiteraard wil ik dan zelf wel ff proberen om het te fixen. Weet iemand hoe je het kapje van de muis eraf krijgt? Ik heb al geprobeert het ding eraf te liften maar het lukt me echt niet.

Als het me niet lukt, moet ik volgens jullie dan weer dezelfde muis kopen of toch maar gaan voor de Boomslang 2000 (al weet ik niet of ik daar het geld wel voor over heb), of een andere muis?

Thx :)

• nike
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
de 4 rubbers eraf trekken, zitten schroefjes onder.
ik had een draadbreuk, effe opnieuw gesoldeerd en hij doet het weer als een zonnetje :9

-edit-

• Terranca
Thx, ik zal ff proberen, nog meer tips zijn welkom want als ik mezelf ken zal het wel weer niet lukken ;);)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Heb je dan zo weinig garantie? Bij Logitech heb je 5 jaar!

20*350ZO45°

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)
Kan je meteen een andere kleur LED erin zetten, dan heb je gelijk een MouseMod :9 ;)
Suc6 d''r mee :)

I love watercooling

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gewoon ff openschroeven en een nieuw ledje in modden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Terranca
Kijk, de led weer terug in z''n gaten geduwt en hij doetet weer :) Thx heren

En die mod is nog niet zo''n slecht id eigenlijk :D

Verwijderd

AAAH,zo moet dat ding dus open!!! is het btw mogelijk om ipv een rood ledje een andere kleur erin te stoppen?

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja dat kan. Er heeft wel eens een topic over gestaan op tweakers

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

ja er kan inderdaad een ander ledje in en zoals diegene boven mij al zei heeft het op tweakers gestaan. het bleek overigens wel leuk om te zien maar niet handig omdat je muis er wel op achteruit ging. (ander kleur ledje scheen de muis geen goed te doen in het gebruik)

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 19:41 schreef rwb het volgende:
Ja dat kan. Er heeft wel eens een topic over gestaan op tweakers
Thx, k ga ff TFS gebruiken:)
Pagina: 1