[BC3] MS Natural keyboard herkonfigureren MM keys?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi Allen,

Ik heb sinds kort een MS natural keyboard pro (hier te bekijken). Alleen heb ik thuis geen internet verbinding en heb ik dus bepaalde knoppen niet nodig. Het grote nadeel van de software die MS levert is dat deze zo fleksibel is als een blok beton. Weet iemand hoe ik die Multi media knoppen naar eigen inzicht kan configureren?

THX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Is helaas niet mogelijk :(
Kan het zelf ook niet :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ik heb mijn IBM toetsenbord "gehackt" door het register met regedit aan te passen. Gewoon met regedit naar de URL zoeken waar de knop naar verwijst en indien mogelijk dit aanpassen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmm... Zou een idee zijn. maar hij verwijst volgens mij niet naar een url maar naar een programma.
Ik denk dat ik eens een stukkie reverse engineering (ik geloof dat het zo heet) ga toepassen. Zonder de ms software kijken wat erop staat en dan kijken wat er met MS software opstaat.
Nog ideeen voor welke software ik hier voor kan gebruiken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen