[BC3] Cat 5 UTP gecombineerd met Glasvezel!!

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
He Tweakers8-)

ik heb de opdracht gekregen een leverancier te zoeken die UTP kabel aanbiedt die gecombineerd is met glasvezel ader(s)
weet 1 van jullie een bedrijf met info of een site met leuke schema''s van de kabel
graag sugesties

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 10:26

jbr

Right back @ ya

UTP met galsvezel aders? Glasvezel wordt niet getwist, dus dat zal niet mogelijk zijn. Of bedoel je dat er in een zelfde huls 4 UTP paren (8 draden) en OOK glasvezel zit? Dat lijkt me nog steeds stug... Waarom niet gewoon apart?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat er bedoeld word om met UTP netwerkkaarten een omzetter te maken naar glas, en aan de andere kant van glas weer naar UTP. Op die manier kan je grotere afstanden afleggen, en je ben galvanisch gescheiden. :) Ik ben zelf ook op zoek naar die omzetters.

Als je wat gevonden hebt, graag mailen naar stefan@lelieweb.nl THX :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Wat onze waarde bedoelt is een Netwerkkaart die zowel de UTP als de Glaspoort tegelijk kan gebruiken !?!?!? zoiets ???

Kijk even op www.3com.com , daar zou ik als eerste kijken kost een paar centen, maar dan het je ook watt...

Ja ja ja Nee !!

• im_ik
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2025

im_ik

dat ben ik dus

check ander eve blackbox die hebe alle vage dingen op netwerk gebied.
zoals die upt<->glasvezel omzetters maar ook
stuff om laser verbindingen op te zetten(155mbs >:)

Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Als je puur bedoelt kabel die glas aders en UTP in een single huls heeft zitten, fat chance. Gewoen alletwee tegelijk trekken uit aparte doosjes dus.

Wingman: neem dan gewoon meteen glas netwerkkaarten? 100BaseFX is bijna gratis tewgenwoordig, tot 2 km met multimode/62.5 IIRC
Pagina: 1