HT-addict in spe
Shogo Mobile Armor division is echt een fantastich multiplayer spel.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Wat je dus zowieso moet uitproberen is Half-Life TFC (als je namelijk mooi 2 teams kan maken met even goede personen dan heb je een lol die je nooit vergeet!!
). Dat hebben wij ook gedaan met een groep van 8 a 10 mensen en echt waar we hadden nog nooit zoveel lol gehad (moet je anders ook die hunter the hunted doen en dus niet alleen CTF!!)
Wij houden btw ook weer binnenkort een LANfeest met zo'n 18 mensen en dat wordt dus echt lol hebben. We gaan dan denk ik drie of twee groepen doen en dan degene die willen spelen (UT of Q3, or whatever) kunnen dan spelen. Het leuke eraan is dat we dus een gedeelte hebben uit de 4e klassers en een gedeelte uit de 2e klas van onze opleiding. Dus wordt echt ff een war.
Je moet gewoon kijken wat iedereen leuk vind en dat gewoon eens proberen!!!! En probeer eerst zelf het spel (zodat je alvast eraan gewend bent en of je het wel leuk vind!)
Wij houden btw ook weer binnenkort een LANfeest met zo'n 18 mensen en dat wordt dus echt lol hebben. We gaan dan denk ik drie of twee groepen doen en dan degene die willen spelen (UT of Q3, or whatever) kunnen dan spelen. Het leuke eraan is dat we dus een gedeelte hebben uit de 4e klassers en een gedeelte uit de 2e klas van onze opleiding. Dus wordt echt ff een war.
Je moet gewoon kijken wat iedereen leuk vind en dat gewoon eens proberen!!!! En probeer eerst zelf het spel (zodat je alvast eraan gewend bent en of je het wel leuk vind!)
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
op mijn laatste lan bij mij thuis met z'n 11ven hebben we gewoon 2dagen lang TFC map hunted gedaan, 1 president (DUH) 3 terrorists en 7 bodyguards... LACHEN!!!!!
was het coolste wat ik ooit gedaan heb....
hehehe denken ze dat ze er eindelijk zijn, sta je achter de auto
hehehe
echt wreed gewoon, een must voor elke LAN!
was het coolste wat ik ooit gedaan heb....
hehehe denken ze dat ze er eindelijk zijn, sta je achter de auto
echt wreed gewoon, een must voor elke LAN!
Ik zou daar UT Q3A en RS (Rogue Spear) gaan spelen. RS R0X dus echt op een lan feesie denk ik... online schrik je je al kapot, maar je ziet de ander niet irl schrikken
maar dan zie je hun van je stoel schieten, is leuk
RS heeft gewoon een hoog spanningsgehalte, echt een kewl spel.
Pagina: 1