Toon posts:

HL Editors gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die met worldcraft levels maken voor Half-Life ? ik zelf heb net mijn eerste deathmatch level op het net gezet.
Ik ben dus opzoek naar mensen die dit ook doen zodat we informatie kunnen uitwisselen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou om eerlijk te zijn snap ik er niet veel van!! :(
Ik heb vroeger nog wel doom levels enzo gemaakt (en dat vond ik dus echt makkelijk editen). Maar met die worldcraft editor....
Er gaat soms zoveel tijd in zitten en ik ook nog steeds schoolgaande en de vrije tijd die ik heb speel ik liever ff een potje UT of een ander leuk spel!! :P

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• har|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb getracht een single player level te maken, en dat ging erg goed totdat ik de levels in elkaar moest laten lopen en dat ging fout :( dus nu ben er mee gestopt.
Ik vond worldcraft trouwens ook niet zo erg duidelijk.

Verwijderd

ik had meerdere zelfgemaakte levels voot HL, maar ben je kwijt wegens formatteren :(
waren allemaal deathmatch levels voor ons LAN.
Worldcraft is idd erg onduidelijk, maar als je het eenmaal door hebt werkt het wel fijn(lees: zijn er veel mogelijkheden).
nadeel ==> was gemiddeld 3 dagen (van 09:00 tot 24:00) per level kwijt voordat ze echt perfect werkte.

Verwijderd

Probeer eens QuArk5.10 om te zien welke gebruiksvriendelijker is ;) ..

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet dat er mensen zijn die niet kunnen werken met Worldcraft. Als men de Fine Manual leest en dan pas de instellingen veranderd dan werkt het perfect,Ik zelf ben nu begonnen aan mijn 3e level. Maaruhhh Quark zal ik eens gaan downloaden.
First level 3,5 MB
Second level 2,4 MB

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
en dat allemaal in de baas zijn tijd he 6-Kid :) je moet echt eens wat meer storingen gaan doen ;), o nee, we zitten op 0

Greetz
je collega
:P

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Topicstarter
Hey Zion en jij dan ?? Huh moet jij niks doen of zo...

Tja nul storingen en dan lekker tweaken toch ?
Pagina: 1