Ik heb internet (sjello) en bellen (priority) van UPC, nu heb ik dus ook zo''n mooie (not) grote witte doos in mijn meterkast. Weet iemand welk merk dit is, oorspronkelijk, en wat de specs zijn van dit apparaat? (aan de onderkant zit nl. nog een lege "data" poort. type UTP. Iemand??
Hehe dat vroeg ik me ook al af
. Ik dacht eerst, "Is het zoooo makkelijk een chello verbinding te krijgen, gewoon een utp kabel naar je PC trekken vanaf die uitgang?"
Niet dus... Die aansluiting is voor zaken als Plus-TV e.d.
Niet dus... Die aansluiting is voor zaken als Plus-TV e.d.
maar er moeten toch ergens specs van te krijgen zijn? upc wil zelf niks zeggen, en op de kast of meteen onder z''n plastic cover staat ook niks....
het gaat natuurlijk allemaal om de upload en download limieten, en of daar hardware matig wat aan gedaan kan worden...Op zondag 20 mei 2001 23:01 schreef unstable het volgende:
maar er moeten toch ergens specs van te krijgen zijn? upc wil zelf niks zeggen, en op de kast of meteen onder z''n plastic cover staat ook niks....
Dat heeft niets, maar dan ook NIETS met jouw witte kast te maken. Limieten liggen opgesloten in je Terrayon modem.
tog nie, door tegenvallende snelheden is hier afgelopen maandag een monteur geweest van sjello en die heeft "iets" wat "fout" zat in het kastje bij mij in de wijk veranderd, en ziedaar. Eeen heuse verbetering in snelheid, en plots was het ontvangst op m''n televisie ook beter..:)
Of Lancity of Com21Op zondag 20 mei 2001 23:04 schreef JRTB het volgende:
Dat heeft niets, maar dan ook NIETS met jouw witte kast te maken. Limieten liggen opgesloten in je Terrayon modem.
Verwijderd
Zal wel voor een tweede lijn zijn zo te horenOp zondag 20 mei 2001 22:53 schreef unstable het volgende:(aan de onderkant zit nl. nog een lege "data" poort. type UTP. Iemand??
Volgens mij zitten de limieten niet in het modem maar bij chello ofzo. Ik heb een keer een beetje probleempjes gehad, lag er een paar uur uit, (Dat was toen ook het langst dat ie plat gelegen heeft. Mij hoor je niet klagen over chelloOp zondag 20 mei 2001 23:21 schreef Daneel het volgende:
[..]
Of Lancity of Com21
Eat right. Stay fit. Die anyway.
hmm ik heb die dingen zelf geinstalled
er zit idd een data poort op alleen die wordt niet gebruikt.
kabeltelefonie en internet staan totaal los van elkaar.
Die telefoonmodem wordt trouwens gemaakt door TelLabs
En als die monteur wat aan je verbinding gedaan heeft , heeft hij de signaalsterkte verhoogt in de straatkast zodat je niet zoveel fouten meer in je data hebt zodat je verbinding sneller wordt
vandaar dat het tv beeld ook beter is
er zit idd een data poort op alleen die wordt niet gebruikt.
kabeltelefonie en internet staan totaal los van elkaar.
Die telefoonmodem wordt trouwens gemaakt door TelLabs
En als die monteur wat aan je verbinding gedaan heeft , heeft hij de signaalsterkte verhoogt in de straatkast zodat je niet zoveel fouten meer in je data hebt zodat je verbinding sneller wordt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1