Toon posts:

[BC3] opstart probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit als een eerder gevraagd, maar toen zeiden jullie dat ik een nieuwe voeding nodig had.
Het probleem is dat als ik de computer aan zet hij wel opstart, maar niet verder wilt en krijg dus ook geen beeld.
Dan moet ik eerst de voedingsteker eruit halen en daner weer in en dan weer de power knopen dan doet tie het wel.
Maar als ik reset heb ik ook weer precies het zelfde.
Maar toen had ik een 230 watt voeding en nu een 300 watt voeding en nog steeds hetzelfde probleem.
Weten jullie misschien waar dit anders aan kan liggen?:?

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

Misschien is er een component op je mobo niet helemaal lekker? Zou als je mobo nog onder de garantie valt in ieder geval dat ding proberen om te ruilen voor een ander exemplaar.
Zoiets heb ik namelijk ook met een oude computer van mij gehad (Asus P2L97-S moederbord), toen het bord was vervangen heb ik hier nooit meer last van gehad.

Verwijderd

Topicstarter
heb helaas geen garantie meer

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders meer?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
BIOS flashen, ik heb het probleem ook gehad. Zoek gewoon op de homepage van je mobofabrikant de nieuwste op.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
heb je een usb muis??
usb muis doet moeilijk bij mij op mn bordje als gevolg dat hij niet meer wil opstarten.

of anders zit er ergens een component wat niet goed werkt.

komt die wel door zn geheugencheck heen???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je geheugen check?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

als je opstart dan gaat ie je geheugen ''''optellen''''

dat is de geheugen check :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, eerste x niet, want dan gaat tie alleen aan, maar daarna werkt alles gewoon

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders meer een idd?

• BC3 Victim
misschien iets met het besturingssysteem.
ummm fff denken.
ik was laatst bij iemand die had windows 98 (eerste editie erop staan en dat ging ook niet goed._) vooral blijven hangen na de geheugencheck en gewoon niet opstarten en pas wanneer hij de stekker eruit trok en daarna weer erin plugde deed hij het weer.
welk besturingssyteem????staat erop???

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 20:11 schreef dragak het volgende:
misschien iets met het besturingssysteem.
ummm fff denken.
ik was laatst bij iemand die had windows 98 (eerste editie erop staan en dat ging ook niet goed._) vooral blijven hangen na de geheugencheck en gewoon niet opstarten en pas wanneer hij de stekker eruit trok en daarna weer erin plugde deed hij het weer.
welk besturingssyteem????staat erop???
die ghozér heeft nu win98²nd edition en dat gaat wel goed.

• BC3 Victim
en???:?:?:?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook 2e edition

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders meer?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
:'(

• BC3 Victim
Dat van Win98 slaat nergens op, want als ie niet eens die geheugen check doet, maar echt HELEMAAL niks, dan moet het wel aan de BIOS liggen.

• BC3 Victim
Ik heb dat probleem als ik me FSB ga verhogen in me bios. Maar als ik MSI Fuzzy Logic gebruik, heb ik verder geen probleem... Dus je zou ff naar je FSB kenne kijken

Pagina: 1