[BC3] check this out.

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Topicstarter
http://deathstarmainframe.homestead.com/

kom ik dit tegen, dat is wat ze noemen ''nen die hard''.

[mod] link gekregen van een collega tweaker, maar spijtig genoeg is hij nog geen lid op dit forum [mod]

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

GAAF !!!, hehehe die wil ik ook wel !

• JaNNeS
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09-2024
Als dat mijn buur was :( :(

Neh ;) Leuke setup.

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

jezus beetje overdreven maar wel super strak
:)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
OMFG!!! :D

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
boxen en versterkers heb ik ook (nou ja, niet dezelfde, wel wat groter) maar da''s voor mijn drive-inn :) DAMN, overdreven maar cool :) (Letterlijk en figuurlijk)

edit:
hehe, die muis heb ik ook :)

Verwijderd

ik hebben nu hebben waar te koop :9~

Verwijderd

Pff , amateur . Collega van m''n vader heeft 7.1 surround op top Yamaha versterker (de beste dus) . Is 5*300 en dan nog 2*200 Watt met 150 Watt sub .

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Topicstarter
wat moet dit niet gekost hebben ?
een klein fortuintje.

ik zou dat ook wel graag in mijn living staan hebben :9:9:9:9

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Laat die vent eerst maar eens een fatsoenlijke monitor kopen ! Voor de rest bets cool maar ook "too much".

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 22:30 schreef real_raichu70 het volgende:
Pff , amateur . Collega van m''n vader heeft 7.1 surround op top Yamaha versterker (de beste dus) . Is 5*300 en dan nog 2*200 Watt met 150 Watt sub .
Collega van m''n vader. Pfff zo ken ik er ook nog wel een paar. Een vriend van m''n ex-vriendin''s vriendin haar tante in Australie heeft nog de niet gepubliseerde blablabla:r:r:r

Loop alleen te mekkeren als jezelf wat spul heb staan. Dit is gewoon retegeil dat spul:+

Verwijderd

Was maar geintje , heb zelf geen geld voor stereo want ben maar 14 . Staat een ouw Marantz ding emt Sony speakerz . Maar is inderdaad wel gaave setup . Vindt het enkel wel wat overkill .

Verwijderd

k dan:)
Maar je hebt voor een deel wel gelijk. T is wel wat aan de overdreve kant:)

Verwijderd

Beetje ziek dit |:(

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Ik vind het superleip

Alleen fucking RSI onhandig die opstelling zo!

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Zier er zowat uit als onze discobar (mag binnenkort op m''n kamer als ie niet verhuurd is) maar dan zonder de lichteffecten . Is wat overkill die koeling maar het is erg leuk . Ik ga als ik een pomp en bebuizing vindt die ertegen kunnen . Een actiever vloeibare Helium koeling maken (ik krijg dit gratis) of vloeibare stikstof (kost me 3BEF/liter) .

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat bestaan er toch een sukkels deluxe in deze wereld.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Hmmm... geluk in de liefde, of geluk...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

This is no computer!
This is a BEAST!!!!
:9~

Iemand zin om daar effe een inbrekersklusje voor mij te gaan doen? >:)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ja dit kan natuurlijk niet he! Waar moet die gast zijn benen kwijt? Het valt me iedere keer weer op.. al die mensen die graag hun schenen willen stoten tegen die printer..
En dan die ruimte voor keyboard en muis.. daar kan nog geen geel post-it velletje bij!
Leuke PC, maar een ergonomisch dieptepunt.

Siditamentis astuentis pactum.

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
zo''n opstelling zou ik ook wel wille alleen zou ik het toch een heel stuk anders opbouwen *anders gezecht dit is GEEN opstelling waar ik zo ff lekker achter zou gaan zitten*

ik ben al blij met mijn losse componentjes op de benede verdieping met bose 901 speakers er aan maar als ik zoiets als dit ooit zou kunne aan schaffe zou ik het zeker doen :P

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• DaRKoNe
  • Laatst online: 17-11-2025
Ghehehe wil ik ook wel... :9~
Volume helemaal open en dan ff Unreal Tournament spelen >:)
Kijken hoe snel m''n pa boven is en begint te zeuren dat t geluid weer es zachter moet :P

Maar zoals al meer mensen hebben gezegd:
Dit is echt overkill maar wel retegaaf

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Misschien een beetje TE veel van het goede? :9~

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

hmm!! die kerel is gewoon rijk!! meer niet, kijk eens naar die K*T opstelling van zijn spulletjes.

hij had veel minder geld hoeven uitgeven voor een beter resultaat. ik ga hier gewoon niet verder op in (het is ook veel te laat :) )...

Where is it?

Verwijderd

Christ!

En hier hoef je niet rijk voor te zijn hoor? Zo van hij is rijk en verkeerd spul bla bla... is toch lachen verder... ik zie mij dit ook nog doen ... :)

Verwijderd

Die vent kan beter is gaan sparen voor een goed bureau. |:(

Maar voor de rest. :9

Verwijderd

Die vent kan beter eens leren dat muizen beter gamen en werken als zo''n RSI-kwekende trackball .

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Die zul je niet zien op een LAN-party.

[edit]

Ik heb net zijn site effe helemaal bekeken en kan nu gerust zeggen dat hij hem best effe aan kan passen. 4 pagina''s met de zelfde informatie (zijn systeem) maar andere lay-out.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

Op zondag 20 mei 2001 22:40 schreef slacid het volgende:
Beetje ziek dit |:(
ziek zijn is goed >:)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Pagina: 1