Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Koele mutator voor UT

Pagina: 1
Acties:

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Iemand al de infiltration mutator voor UT uitgeprobeerd? Die is echt koel, allemaal verschillende wapens, waaronder m16 en 2 sniperguns :). Nadeel is alleen dat spelers zich nu langzamer bewegen en assault is nu gewoon niet te doen geloof ik. Misschien als ik de instellingen wat verander. Iemand die nog meer van zulke vette mods weet?

Prepare for unforeseen consequences

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ja die is wel leuk, maar ja je bent nu btw wel sneller dood (zelfs met een m9 schoot ik een headshot dus...) :P

Maar je kan de speed van lopen veranderen in de settings dus het kan wel sneller. Ik vind het ook wel maf dat de ammo opgeblazen kan worden. Geeft weer iets extra om op te schieten. >:)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-11 10:50
Dat doet me een beetje denken aan doom ... daar had je van die vaten die ontplofde als je er op schoot ... zijn toch wel leuke effecten :) ... Wat ik helaas mis bij UT en QUAKE3 (van quake3 ken ik alleen de demo) zijn tripwires en dergelijke ... die vond ik in dukenukem altijd erg leuk.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

Hij is inderdaad erg goed.....maar strike force zal het helemaal gaan maken..das pas een mod om naar uit te kijken. Anyway die verschillende modussen op de wapens zijn wel beter....IEMAND nog meer mutators die HET waard zijn ????

Verwijderd

Check out Soul Harvest....

Verwijderd

Die mods klinken cool, zouden jullie misschien ook de link er naartoe willen plaatsen?

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Die infiltrator mod heb ik bij www.fileleech.com weg.

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

De beste mutator is naar mijn mening nog altijd Instagib. Gelijke kansen! Helemaal te gek. Iedereen het zelfde wapen, en lekker reeel, want als je iemand raakt zijn ze er in een keer geweest. Je hoeft dus niet eerst heel je geweer leeg te schieten op iemand voor ie eindelijk dood gaat. Het is net lazer-gamen :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
ik ben het helemaal met je eens Afters_x_ky, voor InstaGib met CTF en Domination is cool.
Als je de vlag hebt kijk je echt wel uit :) :) :) :)

Verwijderd

heb infiltration net geprobeert en ik vind het gewoon in 1 woord :

GAAF >:)

alleen dat van die head-shots is wel jammer, maar misschien kunnen we dat ff aanpassen >:)
er staat toch geen copyright op ofzo he >:)

Verwijderd

Nog behoefte om dit of 'n andere mutator op de server te draaien?

zap.to/got
Pagina: 1