dikzak
Dat zegt niks. Ik heb mijn pc 1 maand zonder kast aangezet en alles maar dan ook alles zat vol met stof. Voeding was ook helemaal wit van het stofOp zondag 20 mei 2001 23:17 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ik heb hem pas 1,5 maand
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Moet je toch is vaker stofzuigenOp zondag 20 mei 2001 23:21 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik heb mijn pc 1 maand zonder kast aangezet en alles maar dan ook alles zat vol met stof. Voeding was ook helemaal wit van het stof
viezerikOp zondag 20 mei 2001 23:21 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik heb mijn pc 1 maand zonder kast aangezet en alles maar dan ook alles zat vol met stof. Voeding was ook helemaal wit van het stof
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Had je alle onderdelen los op de tafel:?Op zondag 20 mei 2001 23:21 schreef thedolf het volgende:
[..]
Duurt het aanzetten een maand:?
>:):)
HAHAHHA ROFLOp maandag 21 mei 2001 01:03 schreef Berran het volgende:
[..]
Had je alle onderdelen los op de tafel:?
Duurt het aanzetten een maand:?
>:):)
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Klopt hoor, in sommige voedingen (zowel AT als ATX) wordt de fan door een temp. regeling gestuurd.
Heb er zelf 2 in mijn kast hangen.
T''sja, in een opgeblazen voeding, zitten altijd leuke onderdelen.
Heb er zelf 2 in mijn kast hangen.
T''sja, in een opgeblazen voeding, zitten altijd leuke onderdelen.
And The Only One
Ik heb een vraagje !
Een standaard kastventilator voor een 330w kast kan die uit zichzelf langzamer/sneller draaien ? Ik heb het gevoel dat ie de laatste 2 dagen minder warme lucht naar buiten brengt dan eerst.
De pc is van Gateway een TB 1,2 gig.
Een standaard kastventilator voor een 330w kast kan die uit zichzelf langzamer/sneller draaien ? Ik heb het gevoel dat ie de laatste 2 dagen minder warme lucht naar buiten brengt dan eerst.
De pc is van Gateway een TB 1,2 gig.
dikzak
lijkt me heel erg sterk 
kijk anders is naar de bedrading van de fan of die 2 of 3 draden heeft, heeft die er 2, dan ligt het probleem niet bij de fan, heb die er 3, dan zou het misschien kunnen dat die temp. geregeld is maar dat weet ik niet zeker.
kijk anders is naar de bedrading van de fan of die 2 of 3 draden heeft, heeft die er 2, dan ligt het probleem niet bij de fan, heb die er 3, dan zou het misschien kunnen dat die temp. geregeld is maar dat weet ik niet zeker.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Ja, dat kan. Ik heb ook zoon geregelde fan. De eerste 5 min draait hij langzaam daarna steeds harder.
Kan makkelijk, is temperatuur geregeld. Er zit een sensor ergens in je voeding en hoe warmer het daar word hoe sneller de fan gaat draaien.
Verwijderd
of misschien zit je voeding vol stof!
is dodelijk en besmettelijk voor rest van pc
(overhitting!)
is dodelijk en besmettelijk voor rest van pc
(overhitting!)
Pagina: 1