Toon posts:

[BC3] Wacom Graphire voor Fl.129,-

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze is dus in de aanbieding bij Maxis hypermarkt (A&P), maar is dit niet veel te goedkoop?
Overal worden ze verkocht voor Fl.229,-.
Dus halen dat ding?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:12
Wat is dat voor ding?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Een tekentablet

Verbeterd je leven in alle opzichten :) Als je van fototoko gebruik maakt, anders niet dus.

|{ brrr }] |

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

teken tablet

edit ---> te laat

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is het verschil met zon tablet van wacom van 1000 piek?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op zondag 20 mei 2001 20:42 schreef Yellow het volgende:
Een tekentablet

Verbeterd je leven in alle opzichten :) Als je van fototoko gebruik maakt, anders niet dus.
Ik heb een Lifetec geval (ja van de Aldi :r)
Deze gebruik ik i.p.v een muis in win2k.... zeer makkelijk. :)

Whatever.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dat ding gehad, en ik zou zeggen dat ie ook niet meer dan die 129 piek waard is. Voor serieus gebruik is ie totaal ongeschikt omdat de bewegingen van de pen in Photoshop heel erg na ijlen. Waardeloos vind ik ''m :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 20:27 schreef KIP het volgende:
Deze is dus in de aanbieding bij Maxis hypermarkt (A&P), maar is dit niet veel te goedkoop?
Overal worden ze verkocht voor Fl.229,-.
Dus halen dat ding?
Ik ken die winkel niet. Waar zit die winkel? Of is het een web winkel?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 22:34 schreef wcduck het volgende:

[..]

Ik ken die winkel niet. Waar zit die winkel? Of is het een web winkel?
Maxis hypermarkt zit oa in Alkmaar (voormalige Wastora voor de kenners...:P).
Maar ik snap die prijs niet, hoe kan ''ie nou Fl.100,- goedkoper zijn, er is toch maar 1 type Graphire?
Ik wil ''em ook alleen maar gebruiken voor ''fototoko'', verder heb je er geen reet aan.
En die muis kan ook gelijk de prullebak in, er is niets beter dan mijn MS Trackball Optical.>:)

Plaatje voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://www.wacom.nl/graphire/images/classic.jpg

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
heb hem net gehaald... hmm ff wennen hoor

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
dink gdvr net voor 220 piek gekauft :( :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Strontding. Heb op het werk voor zo''n chickie zo''n ding geinstalleerd. Werkt voor geen meter. Superbrakke kwaliteit. Plastic rommel

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

ik heb hem ook, en vind het een perfect ding. heb eens een search gedaan, en de meeste mensen vinden hem toch wel koel.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
quality vs prijs verhouding is ERG goed voor dat ding. Kopuh zou ik zeggen en samen met je muis gebruiken. Minder druk gevoeligheid en minder oppervlakte dan de "echte wacoms" maar die zijn ook een stuk duurder. Ik ben er erg blij mee voor de pieken die ik er aan besteed heb. GEEN plastic rommel.

specs

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op dinsdag 22 mei 2001 22:13 schreef Skoezie het volgende:
Strontding. Heb op het werk voor zo''n chickie zo''n ding geinstalleerd. Werkt voor geen meter. Superbrakke kwaliteit. Plastic rommel
de Intuos series van wacom zijn idd stukken beter. het voelt allemaal een beetje goedkoop aan

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Ik wil ook zon ding maar volgens mij zitten die winkels hier niet in de buurt..
Heb iemand een lijssie ofsow of hebben ze een website ?

(OF weet iemand ZO een winkel die in brabant zit?)

• Xandrios
  • Laatst online: 10:30
wat kan dat ding dan allemaal??

je kunt an dus tekenen met een pen op dat bord, en dat maakt hij er een muissignaal van ofzo..?
nouja, boeit ook niet, maar hij brengt het over naar de compu :)

enne, merkt hij bijv. ook hoe hard je drukt, of als je een draaibeweging maakt??

alvast bedankt

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

Cool, wel errug rare prijsdaling??

Laatst gezien voor f240,-- op een beurs(errug duur)

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Verwijderd

snel kopen voordat ze de fout in de prijs doorhebben :P

ik ben ook van plan hem te gaan kopen
wacom word toch als beste aangeschreven

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 01:04 schreef Flamez het volgende:
snel kopen voordat ze de fout in de prijs doorhebben :P
[Kleine lettertjes in advertentie]
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van drukfouten en prijswijzigingen!:P
[/Kleine lettertjes in advertentie]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is geen fout, want er staat toch duidelijk dat het een aanbieding is. Waarschijnlijk kan Wacom die dingen aan de straatstenen niet kwijt, zodat A&P een lekker goedkoop voorraadje in kon kopen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
die Graphire is leuk maar de Intuos is toch beter ;) http://www.wacom.de/Products/intuos/intuosA5.htm

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

...idd, die wacom intuos a5 schopt kont....

http://www.wacom.nl/intuos/a5.html

...i know.... ;);)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op dinsdag 22 mei 2001 22:19 schreef RaZoRhEaD het volgende:
(OF weet iemand ZO een winkel die in brabant zit?)
Niet in Brabant, wel in Venlo, Arnhem, Ede, Muiden...

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Niks brakke kwaliteit, dat ding werkt gewoon fantastisch, ja een Intuos is beter, maar voor de meeste doeleinden voldoet die Graphire.

• Liquid
  • Niet online
129 voor de classic 169 voor die I-mac kleuren... verder zijn ze volgens mij allemaal hetzelfde

Zoals ik al zei ik heb ehm al en gratis ook nog *D

Het werkt echt eehh... leuk :)

• Xu

Xu

Heb vandaag effe A&P gebelt in arnhem, ze krijgen em pas volgende week... kan gewoon niet wachten.

BTW 169 voor een imac kleurtje, ook een aanbieding van A&P?

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

• Bigs
  • Niet online
Dat ding heeft geen batterij in de pen. Heeft dat geen nadelen? Ik heb namelijk alleen gewerkt met een pen met batterij en die bevalt perfect. Is het niet dat nu de tablet drukgevoelig is ipv de pen?

• aatos
  • Laatst online: 14:24
bij de assorti-shop in enschede hebben ze er 1 van lifetec voor 80 piek. die heeft dus wel een batterij in de pen. 512 lagen drukgevoelig.

werkt ok, 1 puntje: bij mij werkt in win2k het dubbelklikken niet. geen idee of het alleen bij mij is of ook bij anderen in win2k.

toch, voor 80 piek, als je alleen win98 draait, of hem alleen in photoshop gebruikt... het ding werkt verder prima. ik heb ook gewerkt met een graphire en deze werkt net zo lekker.

• Xu

Xu

Op donderdag 24 mei 2001 01:25 schreef aatos het volgende:
bij de assorti-shop in enschede hebben ze er 1 van lifetec voor 80 piek. die heeft dus wel een batterij in de pen. 512 lagen drukgevoelig.

werkt ok, 1 puntje: bij mij werkt in win2k het dubbelklikken niet. geen idee of het alleen bij mij is of ook bij anderen in win2k.

toch, voor 80 piek, als je alleen win98 draait, of hem alleen in photoshop gebruikt... het ding werkt verder prima. ik heb ook gewerkt met een graphire en deze werkt net zo lekker.
Hoe groot is zo''n lifetec geval??

• aatos
Op donderdag 24 mei 2001 23:35 schreef Xu het volgende:

[..]

Hoe groot is zo''n lifetec geval??
15x11 cm, en nog vlakjes voor de knoppen F1 t/m F12. ik gebruik overigens zelf een kleiner vlak, omdat ik dat fijner vind werken.

Verwijderd

Topicstarter
K*T, hij was alweer uitverkocht... :(

• aatos
Op vrijdag 25 mei 2001 20:13 schreef KIP het volgende:
K*T, hij was alweer uitverkocht... :(
de lifetec of de wacom?

Verwijderd

hmm.. Ik wil hem ook wel hebben. Maar bij de A&P in Rotterdam werd ik heel raar aangekeken toen ik erom vroeg :)

Weet iemand misschien waar er nog meer een A&P zit in de omgeving van Rotterdam ???

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 mei 2001 20:37 schreef aatos het volgende:

[..]

de lifetec of de wacom?
De Wacom! :'(

Verwijderd

EDE rulez!!! daar woon ik namelijk! :P... beetje offtopic...

maar er is er idd een al koop ik mijn waren liever bij de pc boer...

"toch maar liever naar de echte dealer!" :)

Verwijderd

Gisteren heb ik hem gekocht met USB
Begon al met gekloot om hem te installeren
Na een uurtje toch gelukt
Er stond in de handleiding dat als de installatie niet vlekkeloos verloopt je de Win 98 cdrom er bij moet hebben want hij heeft een paar bestanden nodig
Bij mij verliep het dus niet vlekkeloos en met de cdrom er bij wilde het ook al niet
na een hoop gepieker toch aan de gang gekregen
Ik vind de muis alleen heel erg traag maar op de helpdesk word dat probleem besproken en daar ga ik vandaag nog even mee bezig
Ook staat er in de helpdesk dat er problemen kunnen ontstaan bij het gebruiken NAV 5.0
(ook in mijn bezit)
Deze moest je volgens hen dan verwijderen

Verder even er mee gespeeld en na alle allende vind ik het toch een aanrader

Eric

Verwijderd

Ohjaa en dan nog wat
Als jullie hem dan willen halen ,je hebt deze in het grijs f129,- en ook in andere kleuren f169,-terwijl het hetzelfde app is

http://www.wacom.nl/base.html?http://www.wacom.nl/graphite/index.html

Als je bij produkten kijkt -->graphire serie-kan je de spec lezen

• Batje4
  • Laatst online: 08-07 12:51
Ik heb de wacom ook. Prima, en niet alleen voor de fototoko. Ik heb ooit RSI gehad (beide armen), en ben naderhand overgestapt op de pen. Omdat je dan gedwongen wordt de hele arm te gebruiken, en niet alleen de polsen en de kleine handspieren. Dat was de aanleiding.
Inmiddels heb ik hem ook voor thuis. Beide keren verliep de installatie vlekkeloos. Voor mij niks anders meer!
(en ja, die grotere is altijd fijner, duurder, geiler, heren freudianen)

Het is vast wel mooi weer buiten.

Verwijderd

Eriic: Waar (dus in welke stad) heb jij uhm gehaald ? En hadden ze er nog meer op voorraad ?
Ik wil hem namelijk nog steeds kopen, maar hier hebben ze hem niet.. :(

Verwijderd

Spacecowboy

Ik heb hem gehaald in Muiden in de buurt van Amsterdam
Als je toevallig dan in de buurt woont kan je geluk hebben dat ze er nog zijn
Ze hebben er idd niet al te veel op voorraad ,en dat voor een aanbieding.
Ze stonden nu in een vitrine zonder dat er bij stond dat ze in de aanbieding waren
Je kan dus geluk hebben

Succes

• BC3 Victim
Ik heb er direct 3 gekocht :) (niet allemaal voor mijzelf hoor: 1 is voor m''n broer en 1 voor een huisgenoot).

Wel even van tevoren apart laten leggen (in Muiden), want anders kwam ik voor niets uit Delft (moest daarna toch in Amsterdam zijn).

En _SpaceCowboy_, ze zijn niet bij de normale A&P supermarkt te koop. Kijk op http://www.esselte.nl/graphire/dealers.html voor een overzicht van alle dealers. LET OP: De aanbieding geldt alleen bij de A&P (Maxis) Hypermarkten (dus niet bij de overige dealers).

En KIP, bedankt voor deze gouden tip!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 11:23 schreef CasaLasse het volgende:
En KIP, bedankt voor deze gouden tip!
Alleen heb ik er zelf niets aan... :(

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 13:56

CyBeRSPiN

sinds 2001

Lache man, ik heb zo''n tabletje (Wacom Graphire, PS/2) gekocht op de HCC dagen voor 85,- gulden!!, bij Norrod geloof ik.
Ik heb daar aan 2 verschilende verkopers gevraagd wat er mis mee was, maar ze zeiden dat er niks mis mee was. En hij doet het perfecto hoor, niks mee aan de hand!!

Wel lullig: een zaal verderop zat een of andere winkel dat tablet te demonstreren en verkochten het voor 229,-!! (keb daar nog ff gevraagd wat de verschillen waren tussen USB en PS/2 >:) -> 0,0 (misschien hééél iets minder snel).

Maar ik snap dus nog steeds niet waarom het daar zo goedkoop was, ze hebben het volgens mij tegen inkoopprijs zitten verkopen.. |:(

Maar goed, kijk dus nog ff goed rond, want ik zou er geen 229,- vor over hebben (tis een leuk speeltje, maar ik zit niet de hele dag te waterverven oid.. :o )

Verwijderd

CasaLasse: bedankt voor de tip...

Jammer alleen dat ze allemaal minstens anderhalf uur reizen zijn voor mij :(

Dus dat wordt wachten op een nieuwe aanbieding...
Pagina: 1