De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Asus A7V, Abit KT7A(-RAID), MSI K7Pro enz..
Gebruik search ook ff en zoek naar socket A moederborden.
wil je overklokken, wil je een rete stabiel bord?
Dan kun je een keuze maken
www.kuiphuis.nl
Ik wil een systeem om te gamen en voor grafisch werkOp zondag 20 mei 2001 19:54 schreef Nowhere het volgende:
wat zijn je wensen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
gamen en voor grafisch werkOp zondag 20 mei 2001 19:55 schreef RenevdVeen het volgende:
Chaintech, Asus, Tyan...
Wat wil je ermee doen?
KT133A (niet KT133 dus)
AMD-760 chipset
KT266 kan ook, maar daar heb ik nog weinig van gezien/gelezen/gehoord, of je moet nog even wachten planken met SIS 735 chipset. Dat schijnt de snelste chipset te zijn.
Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar een MSI plank, en dan zou je zelf de keuze moeten maken welke chipset op die plank moet zitten. Kun je bijvoorbeeld even op zoeken op de frontpagina van tweakers, en de benches etc. met elkaar vergelijken.
momenteel heb ik een p3 500, nvidia tnt2 32mb 64, creative soundcard, 196mb het probleem is dat alles onboard is. Ik game veel dus vandaar dat ik iets snellers wilOp zondag 20 mei 2001 19:59 schreef RenevdVeen het volgende:
Heb je nog SD-RAM? Alles nieuw? Upgrade?
overklokken ed daar begrijp ik nix van dus gewoon een retesnel systeemOp zondag 20 mei 2001 19:54 schreef Nowhere het volgende:
wat zijn je wensen?
Verwijderd
maakt verder niet uit dan
van alle simpele tb borden zijn er haast geen verschillen
een epox of een asus of zo gewoon
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.