[BC3] Muis doet weird!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een logitech cordless wheel mouse en de laatste tijd is hij een beetje ziekjes. Als ik snel met de muis beweeg gaat de cursor op het beeld op één punt trillen :?
Ik heb mouseware 9.0 geinstalleerd, hem in de COM poorten gestopt, andere muis aangesloten. Niets werkt :(

Kent iemand dit probleem - weet iemand een oplossing?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Koop een Microsoft Intellimuis ! :)

dikzak

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
batterijen op???

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Had ik ooit ook met die muis, bleek ie hardstikke smerig van binnen! Misschien helpt het dus om de rollertjes van je muis ff goed schoon te maken (horen zwart glad plastic te zijn)

Ik heb het probleem nu voor altijd opgelost... Cordless optical! :)

• BC3 Victim
Zoals in eerste bericht -> ik heb een andere goedwerkende draadloze muis aangesloten, doet ook zo vreemd. Zou het aan windows (ME) liggen of aan hardware (mobo/muis) ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heb je Windows ME?? Ik had dat probleem ook met dezelfde muis. Het rare was dat ie onder Win2k wel goed deed.... Je moet dus aan win98 of win2k. >:)

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
batterijen op !!!!
of storing door ander apparaat

Verwijderd

Lijkt mij weer eens een typisch gevalletje van Windows ME. Win2k en Win98 zijn stukke beter...

Verwijderd

Ja of dat nou aan WinME licht of aan Logitech... Ik had zoiets ook met me optical mouseman van logitech (dat blauw met grijze dingetje). Deed je nix zat ie weer flink te bibberen op me scherm, en dat rooie lampie branden, knipperen,...begon steeds ze eigen leventje te leiden. Ik gebruik nu maar die gewone USB van Logitech, die doet het tenminste altijd gewoon meteen goed.

• BC3 Victim
Ik zal morgen eens windows ME opnieuw erop zetten. Misschien toch geen slecht idee. Als dat niet werkt gaan we maar terug naar 98

• Hoicks
  • Laatst online: 09:01

Hoicks

Techno!

Waarom een muis? Echte tweakers doen het via het keyboard :P

(Yeah right!:P)

Verwijderd

mischien is het draadje van je cordles muis gebroken >:)
zou maar ff kijken of die er nog wel aan zit

• Hoicks
  • Laatst online: 09:01

Hoicks

Techno!

LOL >:)

• BC3 Victim
Ik heb windows ME er opnieuw opgezet, het werkt weer normaal !!
Zal wel een ME bugje zijn :?
Maar goed, thx voor hulp

Pagina: 1