[BC3] "System Activated

Pagina: 1
Acties:

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Ik heb een vriend (Ja hoor ik heb er 1)
en die heeft me dus een nieuw systeempje gekocht amd 900 en natuurlijk een amd mobo..(duuh)
Maar wat ik nu zo raar vond is wanneer hij zijn systeem start hoor je zo een vrouwen stem over de systeem speaker "System activated" (in bios) en nog iets als je setup in gaat...
ik weet hoe je het moet oplossen maar is dit tegenwoordig bij elke nieuwe mobo zo?
(ik weet niet welke moob net niet op gelet uhm vergeten)

Imperfectionist.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

:?

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
bij het opstarten van systeem hoor je een vrouqen stem "system activated"
mijn vraag is dat nu bij meerdere systemen zo?
(bij het opstarten van windows)

Imperfectionist.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan een WAVE file zijn die afgespeeld wordt door een DOS player die is aangeroepen vanuit Autoexec.bat...

Kan ook een opnamechip uit een oude kerstkaart zijn, aangesloten op de aan/uit knop...

Als het bij opstarten van Windows is: > configuratie > geluiden kan je het Windows Startup geluid instellen (en nog veel meer)...

Opties als deze in de Bios heb ik nog nooit van gehoord...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DR
  • Niet online

DR

is dat niet zo''n MSI Mobo?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:03

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij hebben alleen MSI borden dat

[topic=76819]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aah dat is zoiets als docter voice.
Aopen mobo''s hebben dat onder andere..
Volgens mij kan je dat gewoon uitzetten in BIOS.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1