[BC3] SB Live Value maakt Donald Duck geluiden

Pagina: 1
Acties:

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hallo allemaal,

m''n geluidskaart doet nogal vaag. Het ligt niet aan de drivers, die heb ik namelijk al overnieuw geinstalleerd. Het zijn de volgende problemen:
1. Mn 2e sound-out doet het niet meer. Ik heb nu dus alleen maar geluid uit de front-speakers.
2. Als ik via de mic spreek, dan krijg ik een Donald Duck stem. Ook als er geluid van mn tv-kaart naar de soundcard gaat dan is het op deze manier vervormd, behalve wanneer ik bij de eigenschappen van het opnemenvan geluid de mic selecteer. Als het goed is dan zou ik dus geen geluid moeten horen maar dan doet het geluid het dus goed(over 2 speakers ipv 4).

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank,

WC Duck

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Probeer als Donald Duck er in te praten, misschien dat hij het nu naar je normale stem vervormd...

Verwijderd

heb je niet toevallig een ''envorimental audio effect'' aanstaan:?

• wcduck
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 17:27 schreef Casb het volgende:
Probeer als Donald Duck er in te praten, misschien dat hij het nu naar je normale stem vervormd...
Hahaha

• wcduck
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 17:29 schreef MPdave het volgende:
heb je niet toevallig een ''envorimental audio effect'' aanstaan:?
Nope, ik heb heel die shit niet geinstalleerd. Ik heb alleen de drivers geinstalleerd. Iig nog bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Ook toevallig dat je nick wcduck is............?

Verwijderd

Ik zou toch even kijken of niet toevallig ''chipmunk'' (eax effect) aanstaat, het kan bijna niets anders zijn

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:37 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik zou toch even kijken of niet toevallig ''chipmunk'' (eax effect) aanstaat, het kan bijna niets anders zijn
dat zou ik inderdaad ook maar ff doen. Want ook al installeer je alleen de drivers, je kan nog steeds EAX effecten gebruiken...

• wcduck
  • Niet online
Bedankt voor alle replys!!

Het is opgelost. Mediaring webtalk was de veroorzaker. Deze had een vaag effect in al het geluid gestopt. Ook had dat proggie 2 speakers uitgeschakeld. Uninstallen van dit proggie was neit genoeg. Na het installeren van dat Environmental gebeuren van creative kon ik em weer terugzetten op normaal geluid.

Nogmaals bedankt!!

Pagina: 1