[BC3] Probleem HP 970cxi

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
WIl hem installeren(al eerder gedaan voor Format c:) maar nu install ik hem dus...alles gaat goed..ik selecteer van de cd het filetje..druk op 970cxi toevoegen en krijg dan van windows een melding (waarschuwing) zonder tekst erin??

En de printer is niet toegevoegd :? Help...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Volgens mij moet je em niet via de "nieuwe hardware wizard" installeren maar met het instalprogje op de installatie cd.....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Download ff de nieuwste drivers (3.2) van Internet... zitten nog een paar leuke extra features in ook :)

www.hp.com

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 15:17 schreef wildhagen het volgende:
Download ff de nieuwste drivers (3.2) van Internet... zitten nog een paar leuke extra features in ook :)

www.hp.com
Merci..zal ff kijken of het helpt..
:( :( :( :( :( 7,nog wat mB voor me modem :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Klopt, ik had het zelfde met mijn 930c onder win2k Ik heb de drivers gedowned (want die van de cd zijn zo gaar als wat), daarna drivers uitgepakt, laten instaleren.....Ging fout, door een fout in een leeg schermpje, printer aangezet, windows laten rebooten, en Windhoos vind de printer zelf en start zijn eigen wizard op, de drivers kon ie nog vinden omdat ik die eerder had uitgepakt. en lopen met die kip, het enige wat ik nu nog krijg tijdens het opstarten is een cmd prompt met wat install info enzo, maar de printer werkt perfect.

Ik Hoop dat je er wat aan hebt.

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 15:48 schreef Aster-X het volgende:
Klopt, ik had het zelfde met mijn 930c onder win2k Ik heb de drivers gedowned (want die van de cd zijn zo gaar als wat), daarna drivers uitgepakt, laten instaleren.....Ging fout, door een fout in een leeg schermpje, printer aangezet, windows laten rebooten, en Windhoos vind de printer zelf en start zijn eigen wizard op, de drivers kon ie nog vinden omdat ik die eerder had uitgepakt. en lopen met die kip, het enige wat ik nu nog krijg tijdens het opstarten is een cmd prompt met wat install info enzo, maar de printer werkt perfect.

Ik Hoop dat je er wat aan hebt.
Zal proberen..eerst die 7,82 mb downloaden..

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 16:52 schreef AirHead het volgende:
Volgens mij moet je em niet via de "nieuwe hardware wizard" installeren maar met het instalprogje op de installatie cd.....
Ik ben |:( tuurlijk via cd installeren |:(

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:58 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Ik ben |:( tuurlijk via cd installeren |:(
Geloof me, er zijn genoeg mensen die, zodra windows em detecteert, ze denken "mooi, nu nog ff t goeie pad naar de cd opgeven". Dat moet dus niet........
En als je domme, voor de hand liggende vragen stelt, krijg je voor de hand liggende antwoorden........
Pagina: 1