Onduidelijke Team skins bij Tweakers CTF

Pagina: 1
Acties:

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
Dit berichtje is voornamelijk voor DolfM, maar anderen mogen er ook wat over zeggen. Gisteren wilde ik even snel een potje CTF spelen op de tweakers server en toen zaten er allemaal wazige skins bij. Nu vind ik die skins op zich wel leuk (ik heb ze ook geinstalleerd) maar ik vond het een beetje onoverzichtelijk worden toen ik opeens spiderman op me af zag komen. Ik wist niet of ik wel moest schieten of niet. Nu weet ik dat als je je pointer op iemand richt dat je dan te zien krijgt bij welk team hij hoort, maar dat kost wel tijd. Ook is er (geloof ik ) geen team damage dus je kan ook op alles schieten wat beweegt, maar dat wordt nogal verwarrend voor je teamgenoten lijkt me :)

Als er toch perse custom skins gebruikt moeten worden, kunnen die dan niet in 1 team. Dan wordt het iets overzichtelijker.

Verder ben ik super blij met de ctf sever hoor, daar niet van.

(Voor de mensen die nu meteen zeggen dat je na een tijdje wel door hebt wie bij welke team hoort, er wordt ook tussen levels geswitched van kant dus dan heb je telkens een inspeeltijd....)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Alhoewel ik de fragmaniacs skins errug gaaf vond heb ik ze van de server gehaald, omdat ze worden gedownload als je ze niet op je PC hebt staan. De pings van bezoekers is prima zelfs met 12 spelers, totdat er iemand gaat downloaden die of de skins of de maps niet heeft. Dat probleem probeer ik nu te verminderen. Zorrie aan Marko en anderen die graag als de Hulk of Captain America fraggen. Misschien als er een 'officiele' skinpack uitkomt komen er weer nieuwe skins op te staan...

Verwijderd

Dolf, geen probleem, de snelheid v/d server is belangrijker naar mijn mening.

Seeya !!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
Ik ben er uiteraard ook blij mee :)

Ik kom snel weer ff langs....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel