[BC3] freesco , waar kan ik het downen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zie topic

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:54

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
FREESCO v0.2.6
Single floppy Router.

• BC3 Victim
kan ik hem dan gewoon op een floppy zetten en dan gewoon op mijn router in dos installeren of moet ik eerst iets anders erbij installeren?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ja was inderdaad iet erg slim van me maar ik dahct dat het gewoon zeg maar een network add-on voor linux was.

Het is minder dan 2 MB ,, kan nooit

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
< 2MB --> kan-ie op een floppy!
werkt als een speer hier!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
lees maar eens wat info op die site,

dan wordt je heel veel duidelijk :)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
supersimpel:

je download een image, die zet je op diskette. deze diskette is dan meteen bootable. steek hem in je servertje en zet hem aan. je hebt geeneens een harde schijf nodig!
ik heb hier meerdere mensen aan internet hangen: internet aan een oude 486-pc. daarin de freesco diskette (trouwens het instellen ging bij mij nog niet makkelijk!) en voila, je hebt een router+firewall!

maar lees maar op freesco.org. daar staat veel info.

• BC3 Victim
OK mensen thanks ik ga het proberen !

Pagina: 1