Naar aanleiding van de topic [topic=182769]
Maar dan nu de toppers
Mijn toppers:
-De Teac 4 speed SCSI brander
-Abit BP6
Maar dan nu de toppers
Mijn toppers:
-Abit BP6
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ghehe jij ook alOp zondag 20 mei 2001 12:04 schreef gcb het volgende:
PcPartner 820DS, voor f 25,- op HCC. Het fijnste Pentium 1 bordje dat ik ooit heb gehad.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
A-Open cd-rom spelerOp zondag 20 mei 2001 11:56 schreef erwinski het volgende:
* Plextor 16x 10x 40x cdrw
* AOpen 48 x cdrom, supersnel ding!!!
* Mn P-II 233 MHz, nu 3 jaar als op 300 MHz nog ggeen kick gegeven!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heee mijn pa heeft ook een teac 4x scsiOp zondag 20 mei 2001 11:52 schreef svdmeer het volgende:
Naar aanleiding van de topic [topic=182769]
Maar dan nu de toppers
Mijn toppers:
-Abit BP6
By each crime and every kindness, we birth our future
Ik hoor om me heen altijd verhalen over kuren met branders, zelfs met Plextor.Op zondag 20 mei 2001 12:25 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
heee mijn pa heeft ook een teac 4x scsi
werkt wel, maar niet super bijzonder hoor (vind ik dan..)
Verwijderd
+4 (Grappig)Op zondag 20 mei 2001 12:36 schreef Iron Mike het volgende:
Thunderbird 1333
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
I’m not like the OTTERS
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja die philips is echt geweldigOp zondag 20 mei 2001 13:06 schreef Agressive het volgende:
asus 40*, leest echt werkelijk alles wat je dr in doet (zelfs als t geen cd is)
philips 3610 2*2*6
dat ding is echt onverwoest baar, heb em gekocht toen ie net uit was, al een paar jaar teru, zit als RUIM over de 1000 gegarandeerde cd''s heen, en prutteld nog vrolijk door
Helemaal mee eens, heb zelf 2 van die bordjes gehad. Top dingen...Op zondag 20 mei 2001 12:04 schreef edwinv het volgende:
Asus P/I-P55T2P4
hey, eddie, en je IR-ontvangers dan?Op zondag 20 mei 2001 12:04 schreef edwinv het volgende:
Asus P/I-P55T2P4
AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
Verwijderd
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Mijn 3610 had het binnen 2 maanden begeven en hoor veel meer mensen die zeggen dat philips eenOp zondag 20 mei 2001 13:06 schreef Agressive het volgende:
asus 40*, leest echt werkelijk alles wat je dr in doet (zelfs als t geen cd is)
philips 3610 2*2*6
dat ding is echt onverwoest baar, heb em gekocht toen ie net uit was, al een paar jaar teru, zit als RUIM over de 1000 gegarandeerde cd''s heen, en prutteld nog vrolijk door
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Denk dat jij pech hebt gehad... Mijn 3610 is ook bij het uitkomen gelijk gekocht. Doet het nog steeds prima. Niet het snelst, maar gaat gewoon niet verrot... wel afgeklopt natuurlijk.Mijn 3610 had het binnen 2 maanden begeven en hoor veel meer mensen die zeggen dat philips eenmerk is dus ik denk dat je geluk heb gehad.
Verwijderd