3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Heb je een netwerkkaart? Dan ligt het waarschijnlijk aan dat ding, netwerkkaarten gaan tijdens het opstarten zoeken of ie ergens een ip adres toegewezen kan krijgen, en dat kan ff duren.
Optimaliseer de settings van je BIOS ff, kan ook weer wat tijd schelen.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dat zal het wel zijn, pas ethernet adsl modem aangesloten (ondanks het feit dat me abbo pas over 5 dagen geactiveerd wordOp zondag 20 mei 2001 11:23 schreef salvador4 het volgende:
Heb je een netwerkkaart? Dan ligt het waarschijnlijk aan dat ding, netwerkkaarten gaan tijdens het opstarten zoeken of ie ergens een ip adres toegewezen kan krijgen, en dat kan ff duren.
Bedankt peoples
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
ik denk ook dat het aan een eventuele netwerkkaart ligt.
Als dus een netwerkkaart in je pc hebt zitten, en je hangt niet aan een netwerk, is het misschien handig om dat ding uit te schakelen in je hardware profiel, of gewoon een ip eraan toewijzen, maar kweet niet of dat helpt.
Als dus een netwerkkaart in je pc hebt zitten, en je hangt niet aan een netwerk, is het misschien handig om dat ding uit te schakelen in je hardware profiel, of gewoon een ip eraan toewijzen, maar kweet niet of dat helpt.
\o/
Dat wachten (cursor in het hoekje) is windows die TCP/IP aan de gang slingert en DHCP requests de deur uit doet... Met een fixed ip heb je er (ik iegv) geen last meer van 
Als je account geactiveerd is, zou het ook opgelost moeten zijn... Windows stuurt dus DHCP requests, maar krijgt geen reactie... dus probeert ie het nog een paar keer, en uiteindelijk verzint ie dan zelf maar een vaag IP...
Als je account geactiveerd is, zou het ook opgelost moeten zijn... Windows stuurt dus DHCP requests, maar krijgt geen reactie... dus probeert ie het nog een paar keer, en uiteindelijk verzint ie dan zelf maar een vaag IP...
By each crime and every kindness, we birth our future
quickboot in de BIOS enabled ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
netwerkkaart,
ik had het eerst ook toen ik mijn 3com isa 10mbps installde.
Nu geen last meer van.
Heb je al enkele malen opnieuw opgestart? (2 a 3 keer?)
Nu geen last meer van.
Ja, maar ik ga ff vast ip proberen. Enneh, in welke gebruiksaanwijzing van je adsl pakket staat hoe je verbinding moet maken met adsl ?Op zondag 20 mei 2001 12:37 schreef marteltor het volgende:
netwerkkaart,
Nu geen last meer van.
Ecodan warmtepomp
Pagina: 1