De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pak een schroevedraaier en steek die door je compoort heen 
Maar even normaal: wat is de precieze foutmelding en wanneer...
Maar even normaal: wat is de precieze foutmelding en wanneer...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probeer com 4 eens?
com 1 en 3 zijn aan elkaar gerelateerd, zo ook 2 en 4.
com 1 en 3 zijn aan elkaar gerelateerd, zo ook 2 en 4.
Verwijderd
Hoe bedoel je na com2 geinstalleerd te hebben op de meeste pc''s zijn com 1 en 2 al aanwezig en dus hoeft com 2 niet geinstalleerd te worden. Maar heb je al in je Bios gekeken of com2 niet is uitgeschakeld ? En/of misschien heb je ooit een intern modem gehad die com2 bezet hield en heb je de software(driver) niet verwijdert voordat je de modem verwijdert hebt ?
De PC is van m''n vader. Hij had een ext. modem die op com2 sotnd ingesteld. Na een tijd ging de modem stuk maar dat wist hij niet. Toen heeft iemand van MyWeb via de telefoon hem com2 laten verwijderen en com4 plaatsen. Toen ik de nieuwe modem op com4 ging installeren kreeg ik geen contact met de modem dus heb ik com4 maar weg gehaald en com2 weer terug gezet. Nou staat de modem op com2 maar krijg nu de melding dat de com poort niet open staat als ik de modem wil controleren.
Nou heb ik al in Bios gekeken maar daar kom ik alleen Com poort on/ off. Ik heb het al uit gezet en ook weer aan maar de com 2 blijft niet open gaan.
Nou heb ik al in Bios gekeken maar daar kom ik alleen Com poort on/ off. Ik heb het al uit gezet en ook weer aan maar de com 2 blijft niet open gaan.