De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
boot eens met een bootflop naar dos en laad de CD-drivers. plaats een datacd en ga naar de driveletter. Type hier DIR en kijk of je de fout CDR101, drive not ready, Abort, Retry, Fail. Als hij deze aangeeft is ie of vies of kaduuk. Anders werkt de drive ok
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb pricies
Het enigste wat mij heeft geholpen was tot mijn spijt formatteren (ik heb ook al eens geprobeert win eroverheen te zetten maar bij de installatie kreeg ik blauwe schermen enz enz mijn win deed het wel hoor na de installatie maar mijn dvd had nog steeds dezelfde problemen. Mijn plextor CDRW deed het trouwens wel de gehele tijd.
Ik geef je geen garatie hoor dat HET hetzelfde probleem is en dat je na het het na het formatteren wel doet. En als je het zonder formatteren lukt om hem weer aan de praat te krijgen zou ik het ook graag willen horen.
Veel succes!!!!!!
Alex