[BC3] DVD geeft alleen CDA weer!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds vandaag geeft m''n Hitachi GD7500 DVD speler alleen nog maar ''n cda bestand weer, het maakt niet uit of ik een data cd laadt. Opnieuw installeren of drivers dwnlden hebt ook niet. WHO knows........:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
misschien is ie kaduuk,

boot eens met een bootflop naar dos en laad de CD-drivers. plaats een datacd en ga naar de driveletter. Type hier DIR en kijk of je de fout CDR101, drive not ready, Abort, Retry, Fail. Als hij deze aangeeft is ie of vies of kaduuk. Anders werkt de drive ok

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Thanx

• BC3 Victim
in de dos mode worden alle data bestanden wel weergegeven, maar in Win98 niet. Dat is m.n. het probleem, omdat DVD''s gewoon af te spelen zijn. Wie helpt mij!!

• BC3 Victim
drivers downloaden bij hitachie? blijkbaar ligt t aan win98, dus zal t daar wel aan liggen

• alexrins
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 08:04
Pioneer DVD104-F (40*8)
Ik heb pricies :( hetzelfde probleem gehad vanalles geprobeert zelfs de ide kabel eruit gehaalt geboot en er weer in gedaan drivers geinstalleer. Ook in dos kon ik ook gewoon op mijn cdtjes kijken.
Het enigste wat mij heeft geholpen was tot mijn spijt formatteren (ik heb ook al eens geprobeert win eroverheen te zetten maar bij de installatie kreeg ik blauwe schermen enz enz mijn win deed het wel hoor na de installatie maar mijn dvd had nog steeds dezelfde problemen. Mijn plextor CDRW deed het trouwens wel de gehele tijd.
Ik geef je geen garatie hoor dat HET hetzelfde probleem is en dat je na het het na het formatteren wel doet. En als je het zonder formatteren lukt om hem weer aan de praat te krijgen zou ik het ook graag willen horen.

Veel succes!!!!!!
Alex
Pagina: 1