De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
5
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Idd beter om een 8 mtr. HQuality vgakabel te nemen ipv verlengen.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
thx.:D
Verwijderd
ik merk geen verschil als ik een kwaliteits verleng kabel er tussen doe
Op zondag 20 mei 2001 21:47 schreef victorb het volgende:
Ik heb weleens monitor kabeltje in handen gehad van 45meter
ik merk geen verschil als ik een kwaliteits verleng kabel er tussen doe
Zeker voor een z/w monitor
Of geisoleerd met een dikke laag goud ofsow?
Het komt er dus op neer dat je geen verlengkabel moet kopen, maar een nieuwe langere kabel.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
nee voor videowallsOp zondag 20 mei 2001 22:12 schreef stokkie het volgende:
[..]
45 meter?
Zeker voor een z/w monitor
Of geisoleerd met een dikke laag goud ofsow?
Verwijderd
ik weet dat dit een oud topic is, maar mn vraag is toch relevant?
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()