[BC3] ASUS A7A266 BOBO doet niets???? help.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb afgelopen week een asus a7a266 moederbord gekocht met een amd 1000 mhz processor. Verder 256 sdramm geheugen op 133 mhz.
Nadat ik alles geinstalleerd heb en de instellingen op het moederbord juist heb ingesteld wou het mobo niet opstarten. :(
Het groene ledje brand wel en de fan van de cpu draait ook.
Enig idee wat de oorzaak is?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Komen er van die irri piepjes uit?
Kijk ff in [topic=161613]

Wellicht iets voor P&M?

• BC3 Victim
Problemen met een grafische kaart en/of ander spul op je mobo kunnen dit soort problemen veroorzaken, start eens op met alleen je grafische kaart in de pc. Dus geen HD / FDD / CD / DVD / Sound / etc.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Er komen helemaal geen geluiden uit.:(

Ik zit dik in de stress

Verwijderd

BIOS-Jumper verkeert??

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 21:44 schreef basdoorn het volgende:
Problemen met een grafische kaart en/of ander spul op je mobo kunnen dit soort problemen veroorzaken, start eens op met alleen je grafische kaart in de pc. Dus geen HD / FDD / CD / DVD / Sound / etc.
Dan zal die zeker wel een piepje of iets op het scherm dumpen (behalve als het de vidkaartis nat.)

• BC3 Victim
Weet iemand waar die bios reset jumper zit?

Verwijderd

Ben op zoek

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Koeler eraf, proc eraf, proc er weer op, koeler er weer op. Was bij mij de oplossing
Geen id wat het geweest is :?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• BC3 Victim
Wel al een aantal keer geprobeerd.

Volgens mij is het mobo gewoon ziek of dood.

Pagina: 1