Alleen nu is 1x 128 MD SDRAM geheugen kappot.
Ik heb helaas geen bonnetje meer (hoop dat hij tevoorschijn komt.
Maar weet iemand de website van Norrod of E-mail adres?
En hoeveel maanden garantie zit erop??
Thnxxx...
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Wat zou toch het adres zijn van Norrod... euhm... http://www.funprice.nl? nee dat is niet de goeie. http://www.norrod.nl dan JAAAAA..
Verwijderd
Op zaterdag 19 mei 2001 20:32 schreef tineau het volgende:
En mensen die binnen 7 minuten drie keer posten weten blijkbaar het ''edit'' knopje niet te vinden
Moeilijk dat lezen...[Dit bericht is gewijzigd door RenevdVeen op 19-05-2001 20:11]
dat dus alleen maar www.norrod.com geprobeerd
mijn excuses
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Okay, maar als iedereen naar Amerika vliegt als die effe zegt van: "Moet je effe naar Norrod toe, die hebben dat wel".Op zaterdag 19 mei 2001 20:42 schreef VIsje het volgende:
sorry voor de domme post maar ik d8 dat norrod een amerikaans bedrijf was
dat dus alleen maar www.norrod.com geprobeerd
mijn excuses
Mag aannemen dat je dan wel begrijpt dat het een winkel in NL is.
And The Only One
Wat moet het heerlijk zijn om alwetend te zijnOp zaterdag 19 mei 2001 20:17 schreef RenevdVeen het volgende:
Btw, Je bent meteen mijn nummer één op de domme draadjes ladder.
En dit is nu nummer twee:
[topic=153077]
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Is dat het nieuwe model ofzo? Die 555, zoals die vorige dan heette had toch 211 PK?
Die werd dan zeker geen WRX AWD genoemd?
Ik vind die nieuwe niet zo mooi als die oude trouwens, en wat helemaal lullig is is dat ze hem meteen maar zo''n 20 duizend piek maarliefst duurder hebben gemaakt! Dan is het leuke er ook al HELEMAAL af! Dat was nou net wat die impreza zo leuk maakte, dat het een betaalbare budget supersnelle auto was. Nu is ie EN lelijk EN te duur!
Tja ik dacht laat ik maar es over wat anders beginnen aangezien deze topic toch al nix meer wordt zo te zien.
Verwijderd
Huh? Zo''n bak kost nog een kwart ton. Dan heb je wel een bak van 13 jaar oud.. No thnxOp zondag 20 mei 2001 21:15 schreef real_raichu70 het volgende:
Gelukkig bestaat er nog de Mazda RX7 3th Gen , das pas een vette bak voor een redelijk budget .
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
KLopt, trok sneller dan een porsche (optrekken dan heOp maandag 21 mei 2001 21:44 schreef Dr.Q het volgende:
koop een eend, zet er een V8 in en je bent klaar (zie heilige koe van vorige week ofzo).
LTRzz
(volgende keer lul ik weer ontopic)
And now the most interresting part of deze grot
Anyway, op geheugen zit meestal zelfs 10 jaar garantie, omdat het bijna nooit kapot gaat (maar ofwel helemaal nooit werkt of gewoon perfect blijft werken). Maar het bonnetje kwijtraken, tja da''s niet al te slim. Norrod is op zich lang geen slecht bedrijf, je kunt het altijd proberen....ze hebben geloof ik vestigingen in Deventer en Leeuwarden.
En de laatste tijd doet dat ding heel raar op mijn pc(vastlopen etc.) en heb toen vervolgens mijn 32mb erin gestop en helemaal geen problemen ondervonden.
Maar ik wil het nu inruilen voor een andere, maar dat willen ze niet omdat ik geen bon/faktuur heb :(:(
Mijn vraag is, ze hebben vast een db kassa systeem.(via pin) ze kunnen dat toch achterhalen, heb datum & tijd(nou in iedere geval datum).
Wat nu??
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Is wel lullig voor je, maar ben toch bang dat je er weinig aan kan doen, enige optie is in een volle winkel flink tekeer gaan, dat wil soms nog wel is helpen...
Op maandag 21 mei 2001 23:46 schreef -MAD- het volgende:
Nou het is niet echt hun probleem, maar meer die van jou...
Is wel lullig voor je, maar ben toch bang dat je er weinig aan kan doen, enige optie is in een volle winkel flink tekeer gaan, dat wil soms nog wel is helpen...
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Let even op je garantie stickertje die erop zit. Daar staat een jaartal op en een stikker uit 2000 pikken ze niet op een bon gemaakt in mei 2001 natuurlijk.
En anders misschien de volgende keer je bon bewaren
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
uh geen stijl sorry
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Zat daaraan ook te denkenOp dinsdag 22 mei 2001 20:47 schreef Mad-Max het volgende:
Koop nu gewoon nog zo''n module, ga naar huis, en ga terug met je defecte met je nieuwe bon. Omruilen klaar.
Let even op je garantie stickertje die erop zit. Daar staat een jaartal op en een stikker uit 2000 pikken ze niet op een bon gemaakt in mei 2001 natuurlijk.
En anders misschien de volgende keer je bon bewaren
Verwijderd
1 jaar garantie op geheugen.
zonder bon geen nieuwe mee, helaas.
En ja er is een kassa-syteem, maar er word zoveel geheugen per dag verkocht dat je niet kan zien dat jij diegene bent die dat geheugen hebt gekocht.
En ook al konden we zien dat jij het geheugen bij norrod hebt gekocht. Het probleem is dat je een jaar garantie hebt en wij dus moeten kunnen zien dat het nog geen jaar oud is.
Dan kunnen ze niet weigeren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tot nu toe geen probs gehad...
Check later wel weer even.
Nature will strike back.....
Verwijderd
Bon moet origineel zijn. Kopietje word niet geaccepteerd.. Om deze reden dus.
Weet niet waar je woont, maar je kunt mijn bon wel effe lenen.
Koop geheugen zelf direct bij onze leveranciër, dus tegen inkoopsprijs.
And The Only One
Ik heb ook M-Tec gekocht maar nog niet kunnen testen loopt het op cas 2(22):?
En wanneer doe je die Viper 550 Pci weg?
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |