De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iig ziet het leuk uit voor die prijs.
Virussen? Scan ze hier!
Die E74 is een echte AFrader. Dus als je zo''n machine gaat halen, neem dan het TFT scherm erbij, want die is wel goed (die hebben we ook een aantal staan op de zaak).
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
wat voor geheugen (merk, timings, speed)
Merk HD... plus type, merk DVD speler, merk CD RW... Wat voor MOBO gebruiken ze???
etc... staan echt te weinig details... en meestal doen ze dat alleen als het om inferieure onderdelen gaat,
een vriend van mij had ook bij AH een PC gekocht ondanks mijn afraden... hehehe
Hey maar het is jouw geld..... DUS gewoon doen
Niet dus... kijk is bij een Lokale ComputerShop naar degelijke onderdelen... Ik vind zelf Graficall een goede winkel met lage prijzen en goede service..
Kan AH niet zeggen... zeker geen service
Meer specs van de PC staan op: http://commerce.www.ibm.com/cgi-bin/ncommerce/ProductDisplay?prrfnbr=1907353&cntrfnbr=1&prmenbr=1&cntry=840&lang=en_US
Sorry hoor maar de ''Gothfather'' van de x86 pc''s zal heus geen inferieure onderdelen monteren, maar natuurlijk is die pc niet zo snel als een zelfgebouwde pc. het draait ook om gebruiksgemak..Op zaterdag 19 mei 2001 19:44 schreef -KOD- het volgende:
etc... staan echt te weinig details... en meestal doen ze dat alleen als het om inferieure onderdelen gaat,
Verwijderd
Nog einmal.... ook voor Lamers hier die mijn post niet lezen.....Op zaterdag 19 mei 2001 19:44 schreef -KOD- het volgende:
Wel duur... klinkt mij... kom is mat wat meer details....
wat voor geheugen (merk, timings, speed)
Merk HD... plus type, merk DVD speler, merk CD RW... Wat voor MOBO gebruiken ze???
een vriend van mij had ook bij AH een PC gekocht ondanks mijn afraden... hehehehij heeft het geweten tot de dag van vandaag wordt dat ding niet stabiel.... meest bizarre problemen met muizen en Keyboardjes die opeens niet meer werken vastlopers slechte performace etc....
Hey maar het is jouw geld..... DUS gewoon doen
Niet dus... kijk is bij een Lokale ComputerShop naar degelijke onderdelen... Ik vind zelf Graficall een goede winkel met lage prijzen en goede service..
Kan AH niet zeggen... zeker geen service
En nog iets.... tuurlijk omdat het AH is betekend niet dat het slecht is maar wel dat je zowiezo geen directe service hebt...
En nog een ander ding het is geen IBM computer!!! wat is er IBM aan dan??? DAMN alleen de assembleur...... en daar betaal je ook weer extra voor.......
Maar wat jij wil...
Voor t zelfde geld zet ik een betere computer inelkaar
Dat is toch hetzelfde¿¿¿ ;?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Nee, RS232 = Com-portOp zaterdag 19 mei 2001 20:16 schreef -=!ME!=- het volgende:
1 x parallel, 1 x RS232
Dat is toch hetzelfde¿¿¿ ;?
Geef mij maar lekker een zelfbouw bakje
Maar ok, het kastje ziet er geinig uit. Voor mij altijd zelfbouw, mooie kasten zijn immers ook los te koop.
1e Athlon in supermarkt bakkie:9
Dat ff terzijde, was toevallig vanmiddag gratis kopje koffie drinken in Appie (je blijft student, vooral na zuurverdiend geld in een Logitec Cordless optical te halen die ochtend;)). Ding stond niet aan, maar de monitor is idd niet een topper. Flink bol, en het scherm was minder zwart dan de behuizing. M''n moeder had nog een G74 staan- die zijn idd ERG mooi (totdat de kat erin pist:().
Verder afwerking goed. Voorzover van buiten te zien betrof het een microATX mobo, videokaart (kaart ja*D) zat niet onboard, dus upgrade naar iets beters kan altijd. SBLive1024 lite was ook op een kaart. Kortom, welk mobo het is weet ik niet (10 tegen 1 een KT133 chipset), maar de rest zag er bijzonder goed uit voor een supermarkt bakkie.
Oslik blyat! Oslik!
Nee hoor... de al wat langer te koop zijnde Fujitsu 1 Ghz-PC had ook een ''AMD Thunderbird Athlon K7 1000 Mhz'' (zoals zij het omschrijven, hoezo, 3x hetzelfde?) aan boord...1e Athlon in supermarkt bakkie
Virussen? Scan ze hier!
en dat is zonder DOS dus als er iets fout gaat kan je het ook niet meer in DOS rechtzette
maargoed misschien doe ik wel gewoon alles fout
wij hebben ze bijde als showmodel in de winkel..
wat je soms hoort van mensen die erbij staan t ekijken.. doet je denken aan dat helpdesk-topic en "t domste wat je ooit gehoort hebt" aka inet op flopy enzo
maar als je bij de klantenservice ff een praatje maakt, moet t wel te regelen zijn dnek ik
Verwijderd
Ik vroeg het namelijk laatst aan een van de verkoopsters daar (
Eeeh, als er IBM op het kassie staat, komt het toch echt van IBM. Bovendien is de PC ook gewoon rechtstreeks van IBM te krijgen, staat gewoon in de online catalogus.Op zaterdag 19 mei 2001 20:13 schreef -KOD- het volgende:
[..]
En nog een ander ding het is geen IBM computer!!! wat is er IBM aan dan??? DAMN alleen de assembleur...... en daar betaal je ook weer extra voor.......
Maar wat jij wil...
Voor t zelfde geld zet ik een betere computer inelkaar
En wat onderdelen betreft: Een SB Live! soundkaart is nou niet bepaald prul en ook de Geforce 2 kaart niet. M.b.t. de HDD, ik denk niet dat IBM wel echt een schijf van eigen fabrikaat erin zal zetten; de kwaliteit van IBM HDD''s is toch ook wel in orde.
Een betere PC zelf in elkaar te zetten: dat kan idd. Maar: AH biedt deze PC dan ook niet aan aan zelfbouwers, maar aan huis-tuin-keuken doorsnee PC gebruikers. Zeker voor degene die wat airmijltjes over heeft niet zo een slechte koop lijkt me.
Tot slot, dat TFT scherm ziet er anders wel goed uit. Daar moet ik nog eens even over nadenken of ik mijn 15" beeldbuisje niet vervang....
Verwijderd
Verwijderd
Niet zeuren, maar lezen! Het is geen AH-PC, het is een IBM-PC, die alleen word VERKOCHT door AH. AH maakt ze niet zelf!Op zondag 20 mei 2001 19:21 schreef ThE_Wiz het volgende:
JONGENS!!! AH pc''s ZUIGEN!!! Net zoals die vorige bagger pc van ze....dat ALDI systeem was nog beter....en die prijs van deze pfffffffffffffff moet je ook nogeens 500 piek voor monitortje dokken!
Virussen? Scan ze hier!
Het is wel heel erg goedkoop!
Verwijderd
Verwijderd
Toch niet echt SB live 1024 en een Creative Geforce Annihalitor.Op zaterdag 19 mei 2001 21:32 schreef MisterDon het volgende:
Vast weer allen on-board enzo...
Geef mij maar lekker een zelfbouw bakje
Ik vind het best een coole bak.
check anders nog ff hier:
http://www5.pc.ibm.com/nl/products.nsf/wwwnetvista/05261CAF3FDD2FA280256A100019D620
naja niet allesOp zondag 20 mei 2001 12:50 schreef broke-down het volgende:
het enige nadeel dat ik kan vinden is dat het windows millenium is,
en dat is zonder DOS dus als er iets fout gaat kan je het ook niet meer in DOS rechtzette
bijna alles....als je em opstart met de cd-rom kan je (volgens mij met shift f5) in de dos prompt komen
[on topic]
Het design is heel mooi vind ik...das ook duurder dan een std kastje van 95 piek natuurlijk [/on topic]
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Daar is een patch voor te downloadenOp zondag 20 mei 2001 12:50 schreef broke-down het volgende:
het enige nadeel dat ik kan vinden is dat het windows millenium is,
zou ook deze kunnen zijn:
http://www5.pc.ibm.com/nl/products.nsf/$$monallcurr/D624E25D08245E0B80256A460080630D
of deze:
http://www5.pc.ibm.com/nl/products.nsf/$$monallcurr/044A586BED0A350980256A31001631BA