Toon posts:

SoF demo is uit!! Yihhaaa!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

Ziet er vet uit! :9
Beetje forse demo alleen...95 meg :(
maar ach,d'r zit iig humor in getuige dit shot:

Afbeeldingslocatie: http://www.ravensoft.com/screens/sof12.jpg

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Bedankt voor de tip!
Hij was in 9 minuten binnen (a2000), niet slecht... :)

Verwijderd

9 Minuten !!!!

Bij mij 4 en halfuur !!! ja das andere koek, maar bij CASEMA krijgen ze geen kruimel van me....vind de Tutorial op die van Half-life en Opforce lijken en het speel heeft erg veel weg van SiN....

Verwijderd

Wel kort!
De oem demo was langer (daar kwam nog een level achterna).

Verwijderd

Ja, hij is goed! mooie graphix en nogal heftige actie :D

Wat die snelheid betreft, de mensen in mijn straat zijn niet bepaald internet volk, daarom heb ik relatief weinig te klagen over snelheid (totdat chello zich ermee bemoeide :().

Verwijderd

Waar zit die a2000 download site?

• Hangloozz
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

Tiger: Ik neem aan dat DolfM bedoelt dat ie met z'n a2000 provider de zaak in 9 min heeft gedownd :+

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm...na wat langer playen moet ik zeggen dat SoF me behoorlijk tegenvalt.

- Suf level design (dat metrostation is echt dood- en doodsaai).
- Het enigste slimme wat ik gezien heb aan de AI is dat als je een trap afloopt dat ze af en toe ff om de hoek heenschieten. Wow. Onder de indruk. Not.
- Wat voor engine gebruiken ze? Quake 1? Allemaal zo freakin' legoachtig.
- Als je loopt ipv run lijkt het net alsof je een containerschip duwt. Freakin' slow. Ok, je loopt, maar zo slow...
- Als je een baddy in zijn been of arm schiet schreeuwt ie het uit van de pijn. Echter, na een tijdje rondspringen doet ie weer alsof er nix aan de hand is en begint met schieten. ???
- Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd want ik kapte met spelen toen ik begon te gapen.

Ligt aan mij maar ik vond het echt dood- en doodsaai. Yawn. Just another FPS.
Jammer want ik had hier zeker verheugd naar uitgezien.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Hey.. die saddam posters zaten al in CounterStrike :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Inderdaad SoF is een sof. Wat valtie tegen, ben het helemaal met Captain tripps eens.

Niet echt vernieuwend en ondanks dat het een demo is, vol met fouten....hopelijk word duke nukem forever beter...

Verwijderd

Na 10 uur met m'n geweldige 56K6voice modem, pak ik het zipje uit, en bam!!een coorupte file! g$@#%Dverd6%$#mme nog niks gezien.
Waarschijnlijk zijn de gesigmenteerde files van getright verminkt.
Wat woon ik toch in een vooruitstrevende gemeente, je kiezen uit: geen kabel, de eerste jaren geen adsl ect.

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

ik vind SOF meer weg hebben van KinGpin dan van HL terwijl HL net iets beter is overall
dan SOF e.d.

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Tis een beetje houterig nog ja.

Wel leuk dat de enemy's bloeden waar je ze schiet en dat je benen en hoofden af kan schieten en dat er dan nog zo'n botje uit de romp steekt. Als er 1tje neergaat komt er zo'n plasje bloed onder hem vandaan, ook grappig..
Maar ja, het spel wordt er niet echt speelbaarder van.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

hee.. is er al een nederlandse/europese mirror om het ding te downen?

aAarGhh

Verwijderd

Hmm, 95 !!!
ik weet nog wel van vroeger dat we een spel hadden op 2 floppy's... maarjah...

Ik ga er dus echt niet aan beginnen om die demo te downloaden (ik heb dus nog steeds een 28k8, en JA ik ben te lame om een 56k6 te kopen, en NEE we hebben hier nog geen kabel/adsl etc.)...

Ik wacht wel totdat ie uit komt in nederland...

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik vond het spel wel leuk, lekker veel bloed, ranzig ledematen er af schieten.
Lijkt wel een beetje op kingpin ja.

Alleen de bugs die in het spel zitten, ik dacht dat het een gewone demo release was. Maar dit is eerder een demo test (zoals bij quake3, alleen die doet het beter)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

www.planet.nl is donders snel (700kb/s had ik )

Verwijderd

Ik vind em dus ook tegenvallen, oude platte textures (overegins niet echt slecht kwa detail, maar er zit geen diepte in zoals bij q3), bewegingen van karakters houterig, er gebeurt zo ie zo weinig, recht toe rechtaan gameplay.
Het is natuurlijk een demo en hij is gebasseerd op de q2 engine, dus de gameplay zal wel verneteren, maar als je Q3 en UT gewent bent, wordt je kieskeurig.
Mager zesje voorlopig

• jellyshock
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

mjaaa, ik ben ook niet echt onder de indruk, heeft veel van SIN weg, en ik vind het nog errug blokkerig. Het speelt daarentegen wel lekker maar ik had qua graphics meer verwacht

aAarGhh

Verwijderd

zo he... dus echt niet he.

SOF is echt wel vet.
Hebben jullie al eens een tijdje staan narossen op zo'n lichaam? Te gek toch? Je ziet em steeds weer omhoog springen. Lekker ranzig. En wacht maar tot de volledige versie... die wapens... die bewegingen... PRACHTIG...

Wacht maar...

BTW... SOF heeft ook veel leuke extraatjes. Eindelijk eens een personages dat levendig meebeweegt. Af en toe ff de gun terug haalt enzo. En ja.. de special moves he.. cool cool cool !

:)

Scope

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Single player is leuk,
maar ik heb laats SoF multiplayer gespeeld. Dat is pas lachen man. Eerst een beetje rondrennen, en dan iemand kop er met een schot af schieten. En dan de ledematen 1 voor 1 korter maken :)

Wauw! Alhoewel het spel het niet haalt bij UT, is het toch wel erg leuk allemaal.

Ben benieuwd naar de rest.......

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• /TheDuke\
  • Niet online
Nadat ik de SoF demo na 14 uur (damn casema!} binnen had was ik toch wel onder de indruk. De grapics zijn niet allemaal superbijzonder (zwaar verbeterde Q2 engine) maar het 26 hit-systeem is toch wel cool.

Als je echt van het spel wilt genieten,speel met cheats aan,geef jezelf een Assault-Rifle en speel met timescale .4 commando aan in je console.

En het beste deel van het spel is toch wel 2 level met de helicopter. Echt meesterlijk als je die heli uit de lucht schiet met je sniper-rifle.

Mutlieplayers is ook wel aardig,alleen had de raketwerper eruit gemogen.

SoF ziet er veelbelovend uit (sniperrifle rulez echt) en ik ga de officele versie echt kopen. Heb de demo al 6x uitgespeeld :)

Verwijderd

ik bedoel maar....

;)

scope

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik vind dat het er echt vet uit ziet maar jammer dat de gameplay zuigt...geef mij maar Quake 3 Arena
[AU] roels......
Trouwens: ik had die 95 meg in 2,5 min binnen via icq :) >:) :)

Verwijderd

Dit spel geeft een KICK !! whoo'ooo

gaaaf man, als je schiet, dan shaked het lichaam helemaal, ook al ligt het dood op de grond, gewoon nog effe wat extra lood erin pompen! mwuaaahaaaahahaha

Ben benieuwd hoe de final is, maar ik vind het wel wat onrealistisch zoveel vijanden

• pjlgt
  • Niet online
Dit spel schopt echt zwaar kont. Eerst met je pistool iemand in z'n knie schieten en hem daarna met je shotgun totaal aan flarden knallen. Jammie!!! :)

Verwijderd

idd wel geinig spellie, vooral multiplayer wel leuk. is alleen errug vaag dat je zijnde spectator nog altijd neergemaaid kan worden

• jopie
  • Laatst online: 22:34
Ik vind dat de AI vrij simpel is, en er teveel dingen opvallend getriggerd zijn. Ze doen iedere keer hetzelfde op precies hetzelfde moment.

• jopie
  • Laatst online: 22:34
waar vindt ik trouwens het plaatje van saddam in de demo???
Pagina: 1