[BC3] Drivers, webcam Creative

Pagina: 1
Acties:

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Ben op zoek naar een driver voor een webcam van Creative. Kreeg hem in mijn handen gedrukt van iemand. Hij is vrij oud en er zitten geen drivers bij.

Ben hier en daar aan het zoeken geweest naar drivers maar helemaal niets gevonden. Heeft iemand misschien een linkje naar een site waar ik sowieso drivers van Creative kan vinden. Heb hier en daar bij Creative gekeken maar hun support is niet je van het...

Verwijderd

Kijk eens hier
http://www.creative.com/support/files/download.asp
daar moeten ze bij staan, enne dit had ik in 2 seconden gevonden dus denk ik dat het meer aan jouw ligt dan aan Creative.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tip voor extra functies !!!
kijk op:
[topic=175427]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01-2025
Op zaterdag 19 mei 2001 13:23 schreef KROKO13 het volgende:
Kijk eens hier
http://www.creative.com/support/files/download.asp
daar moeten ze bij staan, enne dit had ik in 2 seconden gevonden dus denk ik dat het meer aan jouw ligt dan aan Creative.
Kan ook aan mijn internetverbinding liggen... Kreeg fout na fout...

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Op zaterdag 19 mei 2001 13:31 schreef bas_konings het volgende:
tip voor extra functies !!!
kijk op:
[topic=175427]
creative webcams, zijn die ook van dexxa ?

• sus
  • Laatst online: 20-08 20:10

sus

is druk :+

Interessant, zijn de camera''s van creative van dexxa? Dan gaan we gauw ff naar dat andere topic toe :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee andersom de camera''s van dexxa zijn eigenlijk van logitech, de software is ook van logitech maar heeft (bij mij) standaard niet alle functies aan staan. Zo is de Motion Detector niet standaard beschikbaar.
meer daarover in bovenstaand topic.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 19 mei 2001 19:03 schreef Radical1980 het volgende:

[..]

Kan ook aan mijn internetverbinding liggen... Kreeg fout na fout...
doet het wel bij mij....:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1