Toon posts:

[BC3] Antec 1030 + waterkoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan om van de zomer waterkoeling te kopen en dit in de Antec 1030BEC te bouwen (dat is echt een supergave kast die ook nog ga kopen). Nou had ik een paar vraagjes hierover die ik niet dmv de search beantwoord kon krijgen/niet kon vinden.

1. de "cooling cube" zoals die bij dangerden te koop is, past die op de plaats waar zo''n hdd 3,5" rails (kunnen die ondersteuners van rails, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel, er ook af)?

2. Als ik eventueel later nog een peltier erbij zou willen doen, trekt een antec 300watt die bij de 1030 zit dat, of moet ik dan een aparte voeding daarvoor gebruiken? (of hangt dat ervan af hoeveel watt peltier het is?)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
1. dacht het niet

2. nee

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal hem nog ff naar boven hoor, misschien dat ik nog echt bevestiging op de eerste vraag kan krijgen :)

Verwijderd

1. sloop die bak er af.

2. Kijk eens op www.waterkoeling.nl om wat meer te weten te komen over peltiers ed.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:09
1. Ik zou het niet weten, ik wil zelf misschien ook waterkoeling in m''n SC760-A, maar wil wel alles in m''n kast hebben en het moet ook nog mobiel zijn, als ik bijv. naar LAN''s ga...

2. Lijkt me wel aan te raden, een beetje peltier zuipt ruim >100 W, dus een extra AT-voeding (evt. dmv. relais geschakeld met je power-good signal van je ATX-voeding) lijkt me niet verkeerd. Kun je meteen je fans enzo aanhangen.