[BC3] Shitec & Aperture Size

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is Shitec faillit gegaan???? Dit is de vraag... volgens mij is het fallit gegaan en daarna overgenomen en met een andere naam verder gegaan

En wat is de AGP aperture size waar ist goed voor en wat doet het?

BVD

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
*LOL*

Verwijderd

Was het niet IBM geheugen dat Shitec?

Verwijderd

Als ik mij niet vergis Shitec is toch het merk computers van de Dynabyte? En volgens mij bestaat dat nog steeds

• BC3 Victim
Shitec=headstart, ouwe V&D merk

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Op zaterdag 19 mei 2001 18:23 schreef Je_Suis het volgende:
Shitec=headstart, ouwe V&D merk
Fout dus, Shitec != Headstart. Het wordt toevallig bij dezelfde winkel verkocht als waar Shitec verkocht werd, maar verder zijn het totaal verschillende merken. Shitec kan niet meer door de betreffende winkel gevoerd worden.

• BC3 Victim
Dynabyte is overgenomen door Vendex (V&D). Daarom moesten ze de naam veranderen, toch??

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op zaterdag 19 mei 2001 18:38 schreef Je_Suis het volgende:
Dynabyte is overgenomen door Vendex (V&D). Daarom moesten ze de naam veranderen, toch??
Dat klopt, maar dat wil dan nog niet zeggen dan Shitec gelijk aan Headstart is ;)

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 19:14 schreef erwinski het volgende:
<knip>

En wat is de AGP aperture size waar ist goed voor en wat doet het?

BVD
Dat is volgens mij de hoeveelheid ram die je video kaart mag gebruiken bij een spelletje, dit weet ik btw nie zeker.

Het is wel aangeraden om die op de helft van je ram te zetten. Heb je 128 mb ram zet hem dan op 64 mb en heb je 64 dan op 32 etc. etc. :)

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op zaterdag 19 mei 2001 18:57 schreef M!nD het volgende:

[..]

Dat is volgens mij de hoeveelheid ram die je video kaart mag gebruiken bij een spelletje, dit weet ik btw nie zeker.

Het is wel aangeraden om die op de helft van je ram te zetten. Heb je 128 mb ram zet hem dan op 64 mb en heb je 64 dan op 32 etc. etc. :)
Klopt, AGP is zo gebouwd dat als het standaard video geheugen op je vid kaart vol zit het ook gebruik kan maken van een gedeelte van je RAM...
Pagina: 1